קלינגר עבד על שיפור הסיומת, קופר והירש בתמונת ההרכב

הפועל ת"א תקווה להשיג ניצחון שני העונה מול ק"ש המוליכה בשלישי. המאמן: "צריכים להמשיך להציג קבוצה מחויבת", זיקרי: "לא מתלוננים על הלו"ז". דוידה ימשיך לפתוח, רז שלמה יחליף את גוטליב המושעה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב התאכזבו מהתיקו המאופס נגד מכבי פתח תקווה ביום שבת אך רוצים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק. כעת, הקבוצה של ניר קלינגר תנסה להשיג את ניצחונה השני העונה דווקא נגד הפועל קריית שמונה מוליכת הטבלה בשלישי (18:45, שידור ישיר בספורט2). המאמן עבד עם שחקניו על שיפור היכולת ההתקפית שכן האדומים כבשו רק שלושה שערים העונה, ורק אחד מהם במשחק שוטף. הקפטן עומרי אלטמן כבש פעמיים (בכדור חופשי ובפנדל) ואושר דוידה היה אחראי על שער השדה היחיד.

מעבר לכך קלינגר דרש משחקניו להמשיך את השיפור שהפגינה הקבוצה, המחויבות לאורך כל המשחק והדגש היה על לשחק עם הלב. האדומים יחסרו את הקשר הגנאי עמנואל בואטנג השוהה בבידוד וכן את הבלם אדי גוטליב המורחק. רז שלמה שסיים לרצות עונש הרחקה מה-0:1 על הפועל חדרה, יחליפו בהרכב.

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה", אמר קלינגר לקראת ההתמודדות. "נפגוש קבוצה מצוינת ואנחנו מתכוננים בהתאם. חשוב לנו לשפר את קבלת ההחלטות שלנו בחלק הקדמי ולהמשיך להציג קבוצה מחויבת, דינמית וחזקה".

ניר קלינגר | דני מרון

החלוץ רועי זיקרי הוסיף: "הלו"ז אמנם צפוף, אבל אנחנו לא מתלוננים. כולנו מבינים את חשיבות המשחק מחר ורוצים ליצור רצף חיובי. יש לקבוצה גרף שיפור ואנחנו מקווים להמשיך אותו גם במשחקים הקרובים. קריית שמונה בתקופה מצוינת, מדובר בקבוצה טובה וברור לנו שהולך להיות משחק לא פשוט במגרש קשה".

המאמן שוקל שינויים בחלק הקדמי. ארמנדו קופר ושחר הירש עשויים להחליף את דן עזריה ורועי זיקרי. שחקנים בקבוצה חוששים מהמגרש בקריית שמונה שם קשה לפתח משחק טכני של הנעת כדור, ודיברו בינם לבין עצמם על הצורך לשחק באחריות מול ההתלהבות של שחקני המארחת ומאמנם קובי רפואה, שעמד על הקווים בהפועל ת"א.

בינתיים הצוות המקצועי יבחן את החלוץ גיל יצחק (שחקן חופשי) במשך שבועיים ואם ירשים את המאמן וכן את משה סיני יש כוונה לצרפו בתקווה. האדומים ינסו לעשות זאת עוד לפני חודש ינואר במהלכו יש כוונה להיפרד מהזרים, בהם החלוץ לבאן קוטליה.

ההרכב המשוער: ארנסטוס שטקוס , איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, רז שלמה, דני גרופר, שי אייזן, שי אליאס, דן עזריה (ארמנדו קופר), רועי זיקרי (שחר הירש), אושר דוידה, עומרי אלטמן

רועי זיקרי | דני מרון
שחקני הפועל תל אביב. קלינגר רוצה להמשיך לראות שיפור | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי