זמיר וקדוש יפתחו מול בני יהודה, סילבס לשחקנים: "אל תסתפקו בדרבי"

גיבור הניצחון על מכבי חיפה יעלה ב-11 של הפועל חיפה על חשבון אגאדה הפצוע, השוער שהצטיין ימשיך בין הקורות. המאמן ניסה להוריד את חניכיו לקרקע. במועדון חוששים מעונש כבד בבית הדין

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הדרמטי והיוקרתי על מכבי חיפה בדרבי, שחקנים בהפועל חיפה מספרים על "תחושות אחרות ואווירה חדשה" ביומיים האחרונים. כזכור, האדומים מהכרמל פתחו את העונה עם נקודה אחת מ-12 אפשריות ומעמדו של המאמן חיים סילבס כבר היה בסכנה, אלא שאז הקבוצה גברה 1:2 על היריבה העירונית ומחר (שלישי ב-18:00) היא תארח את בני יהודה ותקווה לייצר לראשונה העונה רצף של שני ניצחונות.

"אני גאה בכם על הניצחון בדרבי, אבל אנחנו רק עם ארבע נקודות ואסור לנו להסתפק במה שעשינו נגד מכבי חיפה", אמר סילבס לחניכיו לקראת המשחק מול בני יהודה וביקש מהם לראות המשכיות. במקביל, יואב כץ ערך שיחות אישיות עם מספר שחקנים במטרה להוריד אותם לקרקע אחרי הניצחון. "הדרבי היה חשוב מאוד למועדון ולאוהדים, אבל אם לא ננצח את בני יהודה, בעצם לא עשינו כלום", הבהיר הבעלים.

"יש לנו משחק סופר חשוב שחייבים להמשיך את המומנטום ולמנף את הניצחון בדרבי ולהעלות את האנרגיות שלנו ולהיכנס חזרה לליגה", אמר סילבס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "בני יהודה עם פתיחת עונה טובה ונמצאת בחלק העליון של הטבלה אבל אנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, סילבס צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב, כשנס זמיר, גיבור הניצחון בדרבי, יפתח על חשבונו של וויליאם אגאדה שכזכור נפצע בדקות הפתיחה וייעדר מחר. החלוץ ממתין לתוצאות הבדיקה שעבר ובמועדון מקווים שלא מדובר בפצעיה חמורה, כשהחשש הוא מקרע בשריר הירך האחורי. באשר לעמדת השוער, רן קדוש, שהציג יכולת טובה, ימשיך בין הקורות בזמן שיסמין בוריץ' עדיין פצוע. גם תומר אלטמן פצוע.

בתוך כך, בהפועל חיפה חוששים מאוד מהעונש הכבד שצפויה לחטוף הקבוצה בעקבות אירועי הדרבי והדו"ח החמור של משקיף המשחק, שטען שאנשי המועדון גידפו את שחקני מכבי חיפה ואף ירקו עליהם.

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, מיקי סירושטיין, לירן סרדל, יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי, גל אראל, חנן ממן, נס זמיר, קייס גאנם.

רן קדוש | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי