מורי כשיר ויפתח מול הפועל חיפה, פיניש יוכל לשחק

דן מורי | אריאל שלום

קפטן בני יהודה, שנעדר משני המשחקים האחרונים, יעלה ב-11 בשלישי. הקשר ישחק למרות ההרחקה, יקבל את העונש רק בבית הדין. בן שמעון ייעדר, גדיר יחליפו. גם ראנז'ל צפוי לפתוח. ברקוביץ': "משימה לא פשוטה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נראתה לא טוב בשבת האחרונה, כאשר הפסידה 2:0 להפועל קריית שמונה בחוץ תוך כדי שהיא מציגה יכולת חלשה מאוד עד להרחקתו של יוג'ין אנסה בדקה ה-63. כבר מחר (שלישי) יש לכתומים אפשרות לתקן, כאשר יגיעו לסמי עופר ויתמודדו מול הפועל חיפה, שבאה אחרי ה-1:2 הגדול בדרבי החיפאי.

הקבוצה סבלה מבעיות במרכז ההגנה בשני המשחקים האחרונים, כאשר שני הבלמים הבכירים, דן מורי ואליסון דוס סנטוס, נעדרו בעקבות פציעות. הברזילאי יחמיץ גם את המשחק מול הקבוצה של חיים סילבס, אך מכיוון הקפטן ישנן בשורות טובות – הוא כשיר ויעלה בהרכב.

המאמן ניר ברקוביץ', שפתח בשלושת משחקיו הראשונים במערך של שלושה בלמים, יחזור לשחק עם צמד שחקנים במרכז ההגנה, כאשר מישאל ראנז'ל הברזילאי נמצא בתמונת ההרכב וצפוי לעלות לראשונה ב-11 אחרי שערך את הבכורה שלו מול ק"ש. סתיו פיניש, שהורחק לאחר שריקת הסיום של אותו משחק, יוכל לשחק ויקבל את העונש שלו רק לאחר שיעמוד לדין בהתאחדות ביום רביעי. רועי בן שמעון פצוע וייעדר, ומי שיחליפו בהרכב יהיה מוחמד גדיר.

ניר ברקוביץ' | מאור אלקסלסי

ניר ברקוביץ' אמר לקראת ההתמודדות: "כמובן שההפסד בק"ש היה מאכזב מאוד, אבל זה כבר היסטוריה. יש לנו כבר מחר משחק לא פשוט בכלל נגד קבוצה טובה שניצחה בדרבי החיפאי לפני יומיים. זו לא הולכת להיות משימה פשוטה, אבל אני מאמין בבחורים שלי שאפשר לנצח נגד כל קבוצה בכל מגרש עם עבודה קשה, ריכוז ומחויבות וזה תקף כמובן גם למשחק מחר. אני חושב שאם נבוא מחויבים יותר ואגרסיביים יותר למשחק מחר אז נוכל לקחת בסמי עופר את הנקודות".

הרכב משוער: עומר ניראון, עמית כהן (אבישי כהן), תאמבי סגס, דן מורי, מישאל ראנז'ל, סתיו פיניש (יוסיף מוסא), שי מזור, ניב זריהן, מתיאה ליואיץ', אריאל לזמי, מוחמד גדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי