בכר: "נתנו מתנות כמו בכל העונה, זה מתסכל"

ברק בכר | אריאל שלום

מאמן מכבי חיפה אחרי ההפסד לכפ"ס: "לא יכול לבוא בטענות לשחקנים שמחמיצים, אבל כן לחוסר מחויבות ולטעויות שחוזרות על עצמן". ארד: "מבין את הביקורת עלינו". תורג'מן, שהגיע במעמד מעורער: "היו ימים לא קלים"

(גודל טקסט)

פתיחת עונה סידרה למכבי חיפה הזדמנות להתברג חזק בפסגת הטבלה בליגת העל, במיוחד לאור התוצאות הרעות של היריבה במאבק האליפות – מכבי תל אביב, אך הירוקים מתעקשים לבעוט בדלי ואחרי שנכנעו להפועל בחיפה בדרבי בשבת האחרונה, הערב (שלישי) הם שמטו יתרון והפסידו 3:2 להפועל כפר סבא הצנועה.

בתום ההפסד השני של קבוצתו, המאמן ברק בכר ניסה להסביר מדוע אותן הטעויות חוזרות על עצמן בכל משחק: "היום זה היה בצורה מוגזמת, כי הובלנו והיינו צריכים להבקיע שלושה-ארבעה שערים במחצית הראשונה. בחצי השני נתנו מתנות, כמו שאנחנו רגילים כל העונה לצערי. זה מתסכל, אבל צריך להרים את עצמנו. במחצית הראשונה היינו צריכים לגמור את המשחק ולא עשינו את זה, ואז היינו צריכים לרדוף".

בעיה מנטלית: "זה שניקיטה מגיע להמון מצבים זה מצוין ומראה שהוא נמצא במקום הנכון. בניגוד לדרבי, באנו מהתחלה אגרסיביים, הנענו כדור ויצרנו מצבים. לא יכול לבוא בטענות לשחקנים שמחמיצים, אבל כן לחוסר מחויבות וטעויות שחוזרות על עצמן".

איך הופכים את המצב: "רק ביחד. רק ככה נצא מזה. יש פה חבר'ה שאני סומך עליהם, שהיום באו מוכנים ומאוד רצו ולפעמים יש רגעים שאתה לא יכול. יש לנו שישה ימים להתאושש, זה בסך הכל מחזור שישי אז צריך להרים את הקבוצה".

מה עושים כדי לחבר את ההגנה: "לתת ביטחון לכל הקבוצה ולעשות איזה משחק אחד טוב, בלי לספוג ולנצח".

שוב נתנו מתנות. שחקני מכבי חיפה | אריאל שלום

עופרי ארד, שהבקיע את שער היתרון של מכבי חיפה, אך בהמשך כבש שער עצמי, נשאל איך מרגישים בסיטואציה כזו: "במחצית הראשונה שיחקנו ממש טוב, עלינו כקבוצה והוכחנו שהתגברנו על המשחק הקודם, בחצי השני הייתה לנו רבע שעה לא טובה. צריך לעבוד על זה ואני מבטיח שזה ישתפר".

ביקורת גדולה על ההגנה: "אני מבין אותה, אנחנו סופגים בכל משחק והיא מובנת. ברור שבמצב הזה תהיה ביקורת. ננתח את המהלכים, אני כרגע לא יכול להגיד מה היה, אבל מבטיח שניראה הרבה יותר טוב".

השפעת הלחץ: "אנחנו שחקני מכבי חיפה וצריכים להתמודד עם הלחץ הזה, כמו שעשינו בשנים אחרות. צריך לא להישבר אחרי גול אחד אם אנחנו רוצים להיות קבוצת צמרת וללכת עד הסוף".

הוצאתו מההרכב לאחרונה: "אני תמיד מאמין ורוצה לשחק. כמובן שיש רוטציה וזו החלטת מאמן שאני מכבד, אני בא לאימונים ונותן הכל ובסופו של דבר המאמן מחליט".

ארד. ערב שהתחיל טוב, נגמר בצורה נוראית | אריאל שלום

המאמן המנצח, עמיר תורג'מן שמעמדו התערער לאחרונה, סיפר: "היו ימים לא קלים, אבל זו העבודה של מאמן כדורגל. אספתי את השחקנים ואמרתי להם שהכדורים בסוף ייכנסו. במחצית הראשונה היינו רכים, לא מספיק אגרסיביים, אבל במחצית השנייה השינויים עשו את ההבדל והיינו אדירים. שחקנים צריכים לדעת שמי שלא יספק את הסחורה, לא יהיה בהרכב. אנחנו צריכים לדחוף כל הזמן ולא רק במחצית אחת. אני מקווה שאנחנו בדרך הנכונה".

על כך שהיה על סף פיטורים הוא הוסיף: "היו רעשי רקע, זה נכון, אבל ברגע שיש עם מי לעבוד, אז הכל בסדר. לפעמים התקשורת מוסיפה דברים, מה שלא תמיד באמת נכון בחדרי חדרים. אני חושב שיש לנו פתיחת עונה לא רעה בכלל. 10 נקודות זה משהו שרצינו להשיג בתקופה הזאת. אנחנו צריכים להמשיך קדימה. אם נעשה את הדברים באגרסיביות ובאינטינסיביות יהיה טוב".

גיבור המשחק של כפר סבא, השוער המחליף מתן זלמנוביץ', הוסיף: "אני רוצה למסור לאיתמר ישראלי בריאות. זה לא אני לבד, עמיר הכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר. הגענו מרוכזים וידענו בדיוק מה צריך לעשות, ורואים את התוצאות. עשיתי קצת שיעורי בית לפני, אני מכיר את השחקנים כי שיחקנו נגדם שנה שעברה. צריך גם מזל, לא אשקר, אני שמח שזו התוצאה. השחקנים שלנו מאוד מגובשים. אנחנו קודם כל חברים אחד של השני, משחקים ביחד והרגשנו שיש פה הזדמנות מיוחדת לצאת מהפסד ולעשות שינוי נגד קבוצה כמו מכבי חיפה, שמח שעשינו את זה וביום ראשון יש לנו משחק לא פחות קשה נגד מכבי תל אביב ואני מקווה מאוד שנמשיך ביכולת הזו".

ניצחון הירואי. שחקני כפ"ס חוגגים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי