שמחה בכפ"ס: "אפשר להגיע רחוק". ישראלי ייעדר מספר שבועות

במועדון צהלו אחרי ה-2:3 על מכבי חיפה אך למרות זאת יש אי ודאות סביב עתידו של תורג'מן. גטהון ואומו זכו למחמאות, השוער עבר ניתוח להסרת התוספתן. "המחצית השנייה הוכיחה שהקבוצה הזו שווה יותר", אמרו בשרון

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בשורות הפועל כפר סבא לאחר הניצחון 2:3 אמש (שלישי) על מכבי חיפה. למעשה, היה זה הניצחון השני הרצוף של הקבוצה מהשרון על הירוקים, לאחר שאשתקד ניצחה כפ"ס תחת אופיר חיים 0:1 באצטדיון סמי עופר. לא מעט אנשים לא נתנו לחבורה של עמיר תורג'מן סיכוי, כשגם המאמן עצמו הגיע למשחק כשהחרב מוטלת על צווארו בידיעה שהפסד יוביל לסיום דרכו באופן מידי או תוך מספר ימים.

כפ"ס נהנתה ממחצית שנייה נהדרת של החלוץ האוגנדי קיזיטו, אשר סייע במהפך לאחר מחצית ראשונה רעה, כשגם מייקל אומו וטריקו גטהון, שנכנסו כמחליפים היו ממובילי המחצית השנייה ובלטו. בשורות המועדון פרגנו לשוער המחליף מתן זלמנוביץ', שהחליף את איתמר ישראלי ברגע האחרון ורשם הצלת פנדל מרשימה לניקיטה רוקאביציה והציג משחק טוב.

"המחצית השנייה הוכיחה שיש פה קבוצה טובה ששווה יותר" אמרו במועדון. "יש פה שחקנים טובים שעם עבודה נכונה, יוכלו לקחת את הקבוצה הזאת רחוק". בכל הקשור למאמן תורג'מן, שכאמור פרק הרבה מאוד לחץ, לאחר שלאורך כל השבועיים האחרונים הוא קרא על מעמדו המעורער.

תורג'מן. פרק הרבה מאוד לחץ | אריאל שלום

לאחר הניצחון אמש, תורג'מן צפוי להמשיך להדריך את הקבוצה גם ביום ראשון מול מכבי תל אביב בבלומפילד, אך למרות שלוש הנקודות, ההערכות הן שהוא עדיין לא קנה לעצמו קצת שקט ולאור הקצר ביחסים עם יצחק שום, נראה ששום דבר כבר לא יפתיע, ועדיין לא ברור אם הוא ימשיך בתפקידו. "יש בכפ"ס קבוצה מאוד מאוד טובה, שאם יהיה שקט נוכל לעבוד כמו שצריך. אם נעבוד כמו שצריך גם התוצאות יגיעו" התבטא המאמן בסיום על הנושא.

"תמיד כיף לנצח. התגעגענו לתחושה של כדור ברשת, אך לא היה לנו ספק שיגיע הרגע הזה" סיכם הקשר בן רייכרט, שהיה מהבולטים במגרש. "אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק וספגנו ממצב נייח, שזה משהו שנצטרך לעבוד עליו ולשים עליו דגש. התעשתנו במחצית, המאמן שינה כמה דברים ועלינו מחויבים יותר למחצית השנייה. עשינו את השינוי ויכולנו אפילו להגדיל את התוצאה. אני שמח שניצחנו והפנים קדימה למכבי ת"א".

התנודות בין המחציות: "אין לי כל כך הסבר. נצטרך לשים לב לדברים האלה ולהיות מרוכזים 90 דקות כי כדורגל זה משחק של 90 דקות או אתמול אפילו 98. נצטרך להיות מרוכזים ומחויבים לכל אורך המשחק ואני מקווה שזה יקרה כבר ביום ראשון".

רייכרט. "תמיד כיף לנצח" | אריאל שלום

הפוטנציאל של הקבוצה: "יש פה סגל טוב ואני חושב שאפשר להוציא יותר מהקבוצה הזאת. הכול זה תהליך וזה להמשיך לעבוד קשה באימונים. להופיע למשחקים מהדקה הראשונה ועד הסוף ולא להגיע למחצית מסוימת. אני מאמין בנו וחושב שנעשה את זה. נחכה ליום ראשון".

הפריחה שלו בכפ"ס: "אני עובר תהליך גם בבית, של שינוי גדול. אני לא רוצה להרחיב על הדברים האלה, אלא רוצה להוכיח את זה במגרש. אני מקווה שנמשיך לעשות תוצאות טובות ולהיות חיובי". 

בכל הקשור לשוער איתמר ישראלי, שנעדר מהמשחק, סובל מכאבים בבטנו וחרש ברע ביומיים האחרונים. סובל מכאבים בבטנו ולאחר החשש הראשוני שמדובר בפגיעה בקיבה,עבר בדיקות והתגלה כי הוא סובל מדלקת בתוספתן (אפנדציט). השוער עבר הלילה בהצלחה את הניתוח להסרת התוספתן וייעדר מספר שבועות. זמן היעדרות זהה צפוי להיות גם לקפטן עומר פדידה, שפרק את כתפו וצפוי לעבור צילום MRI בימים הקרובים.

זלמנוביץ'. החליף את ישראלי בהצלחה רבה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי