מכבי פ"ת לא עוצרת: "נהנים מהרגע. יש פה רעב, אמביציה וביטחון"

הקבוצה של לוזון חגגה ניצחון שני רצוף ב-0:1 על חדרה, מחמאות לסוליץ': "פרע שטר ראשון". בקבוצה מאמינים שפציעתו של אינברום בברך לא חמורה, ארד בר: "השמיים הם הגבול, מאמין שנגיע לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת לא עוצרת. הקבוצה של גיא לוזון, שהעביר הוראות בטלפון מהיציע בעקבות הרחקתו ביום רביעי האחרון, רשמה אתמול (שבת) ניצחון שני ברציפות, 0:1 על הפועל חדרה והתבססה שוב  במקום הראשון, לפחות עד למשחק בין קריית שמונה לנתניה הערב.

נכון, זה לא היה משחק גדול של המלאבסים, בניגוד ליכולת הטובה שהציגו בטדי, אבל מהלך מצוין של המחליפים אסמיר סוליץ' וארד בר עשה את ההבדל: "מה ניצח לנו את המשחק? האופי. אף קבוצה כמעט לא הגיעה למצבים ואף קבוצה לא יזמה מהתקפה מסודרת", הסבירו שחקנים, שחגגו בחדר ההלבשה בסיום: "אנחנו פשוט נהנים מהרגע. יש פה רעב גדול של השחקנים, אמביציה וביטחון. בכדורגל הישראלי, מי שרוצה יותר ורץ יותר, לרוב גם מנצח וזה הסוד הגדול שלנו השנה", הסבירו במועדון.

לוזון לא עמד על הקווים לאחר שנאמר לו ע"י המשקיף כי ההרחקה מול בית"ר תגרום לו להיעדר גם מהמשחק הזה, למרות שוועדת המשמעת אליה הוא צפוי להגיע, תתקיים רק ברביעי. בפתח תקווה מקווים כי המשחק שראה אתמול מהיציע, ייכלל בעונש שיקבל, אם בכלל.

בקבוצה החמיאו לסוליץ', שלמרות שהראה יכולת לא רעה, התקשה לבוא לידי ביטוי מבחינה מספרית ואף לא שותף נגד בית"ר ירושלים ברביעי. אמש נכנס הקשר כמחליף, היה מהמובילים ביחד עם בר ותאי בריבו שנכנסו כמחליפים, ובישל את שער הניצחון: "הוא מקצוען ועובד קשה", החמיאו לו במועדון. "במשחק הזה הוא פרע את השטר הראשון. נקווה שזה ייתן לו ביטחון, כי עד עכשיו הוא עשה כמעט הכול, אבל זה היה ליד. צריך סבלנות איתו".

סוליץ. "פרע שטר ראשון" | אודי ציטיאט

מכבי פתח תקווה מחזיקה באחת ההגנות הטובות בליגה וממוקמת במקום השני בטבלת הספיגות, כאשר במאזנה ארבעה שערי חובה בלבד: "זו לא קלישאה. הכול מתחיל גם מהחלק הקדמי. ברגע שהחלוצים ושחקני הקישור לוחצים ככה, גם החלק ההגנתי פחות מתמודד עם התקפות", הסבירו בקבוצה.

הבשורה הפחות טובה מהמשחק מול חדרה נוגעת לקשר אור אינברום, שרק החלים לא מזמן מקרע בשריר האחורי, נפצע אמש בברכו לאחר שחווה היתקלות של ברך בברך. אינברום ייבדק, אך בקבוצה מעריכים שלא מדובר בפציעה חמורה, אלא במעין "רגל עץ", והוא יהיה כשיר למשחק נגד בני יהודה בשבת הבאה.

"מאוד כיף לחזור ולכבוש וכמובן לשחק. הכי חשוב שעזרתי לקבוצה לנצח" סיכם בסיום כובש שער הניצחון ארד בר, שחזר בשבוע שעבר לכשירות לאחר יותר מחודשיים בהם ישב בחוץ. "עבדתי קשה מאוד. המשכתי להאמין שאני אחזור ובאמת חלמתי על רגעים כאלה בזמן הפציעה".

על הציפיות מהקבוצה הוסיף: "אני מאמין שאם נמשיך ככה, השמיים הם הגבול עבורנו. אנחנו קבוצה מצויינת שעושה ריצה טובה ואני מאמין שנוכל להגיע לפלייאוף העליון".

ארד בר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי