Sport1 Banner

בירם כיאל זוכה למחמאות: "רצינו שהוא ינהיג וזה מה שהוא עשה"

בבני סכנין מאושרים אחרי 0:1 על מ.ס אשדוד: "הכבוד שלנו היה יותר חשוב מניצחון אחרי ההפסד לחדרה". הרכש היוקרתי הרשים לא רק על כר הדשא, לעומתו הנריקס ואוטין עשויים להיחתך בינואר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עברו על בני סכנין מאז ההפסד המביש להפועל חדרה ביום רביעי. מאז, המאמן ניסו אביטן ערך שיחה נוקבת עם השחקנים והבהיר כי יכולת דומה לא תעבור לסדר היום, ערך בנוסף מהפכה בהרכב ובא על שכרו עם 0:1 יקר במיוחד עבור המועדון על מ.ס אשדוד.

כחלק מהמהפכה שביצע אביטן ב-11, הוא החליט להוציא מההרכב את שני הבלמים אוסלבדו הנריקס ומרון גנטוס וגם ג'אבר עטאא פתח על הספסל. במועדון שיבחו את המאמן על השינויים ועל הגישה של השחקנים. "במשחק הזה היה יותר חשוב לנו להחזיר את הכבוד של המועדון מאשר הניצחון והשחקנים החזירו את זה בגדול. מגיע קרדיט לאביטן שנתן את הטון בשני האימונים האחרונים והגיע מוכן טקטית לאשדוד", אמרו במועדון.

מעבר למאמן, גם שחקן הרכש היוקרתי, בירם כיאל, זכה למחמאות: "רצינו שהוא ינהיג וזה מה שהוא עשה במשחק. כבר לפני השריקה הוא שוחח עם השחקנים וכיוון אותם וזה השתלם לנו בגדול". כעת בסכנין רוצים לשמור על המשכיות והקבוצה כבר עם הפנים למשחק בשבת מול הפועל חיפה.

מעבר לכך, במועדון כבר פוזלים למועד ההעברות של חודש ינואר ולא מן הנמנע שייעשו שינויים בגזרת הזרים לאחר שאתמול כלל לא שותפו גם הבלם אוסבלדו הנריקס וגם המגן איקוום אוטין שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה. "מי שלא טוב לא יהיה כאן וזה לא משנה אם מדובר בשחקן ישראלי או זר", אמרו בסכנין.

בדרך חזרה לחיפה? אוטין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי