גורם בבית"ר: "ורדסקה פצוע באזור המפשעה ובשריר החשק"

הבלם נראה מיואש, ממעט לתקשר עם השחקנים ולא שב לאימונים מלאים מאז ההודעה על שחרורו. זהבי יפתח מול מכבי חיפה בשני, קונטה בקישור, שועה בחוד. "עדיין לא הוכחנו שאנחנו קבוצה גדולה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה לפני המשחק נגד מכבי חיפה (שני, 20:45), בבית"ר ירושלים עדיין עוסקים באימון הסוער בסוף השבוע. "אפשר להבין למה האוהדים מתנהגים בצורה הזאת. הקבוצה לא נראית טוב ואף אחד לא בא אליהם בטענות", אמר אתמול (שבת) שחקן בית"ר ירושלים בעקבות האירועים באימון ביום שישי, אליו הגיעו אוהדים עם דליים והשליכו אותם לעבר השחקנים.

אחד השחקנים סיפר: "אף אחד לא יכול להישאר אדיש כשקוראים לו להוריד את החולצה. קשה מאוד להתמודד עם מצבים כאלה, אבל נעבור את זה. בית"ר לא במשבר, היא רצה לטווח הארוך. ברגע שהכל יתחבר, כולם ידברו עלינו כעל מועמדת לגיטימית בצמרת".בקבוצה גם סיפרו כי הנוכחות של חוגג באימון אתמול לא הלחיצה את השחקנים, שנשמעו מעודדים מהשיחה.

בעיה אחרת קשורה לפן המקצועי, כשחלאופילו פלייטר שהגיע אתמול לאימון וייבדק היום, עשוי לא לקחת חלק במשחק הליגה הבא מול הפועל באר שבע, משום שלא התאמן תקופה ארוכה. גם אם הבדיקה היום תאשר שהוא יכול לחזור לאימונים, ההחלטה תהיה להחזירו לסגל לדקות מעטות בלבד או להמתין מספר ימים נוספים. מתאוסיניו, כפי שפרסמנו לראשונה, נמצא בברזיל ותקופת ההחלמה תהיה ארוכה מהרגיל ועשויה להיות לפחות חודש וחצי מרגע הפציעה באימון. 

המסר שהעבירו אוהדי בית"ר בסוף השבוע |

התפתחות מעניינת חלה בגזרת דיוגו ורדסקה. הבלם כבר חזר לאימונים, אך טוען כי הוא עדיין חש כאבים באזור המפשעה ולא יכול לשחק. כזכור, מרגע ההודעה על שחרורו בתחילת אוקטובר הפורטוגלי לא חזר להתאמן באופן סדיר. בשלב זה, בניגוד לאור זהבי, הוא גם לא מתוכנן להיות חלק מהקבוצה עד ינואר בתקווה שימצא קבוצה.

בבית"ר טוענים כי הצוות הרפואי אישר שהוא פצוע, אך חושדים כי השחקן לא מגלה נכונות לחזור מהר יותר. אתמול, למשל, השחקן ביקש לרוץ מסביב למגרש ולא נטל חלק באימון עצמו. גורם בבית"ר אמר: "מהצד זה נראה כאילו ורדסקה פצוע פעמיים – באזור המפשעה ובשריר החשק". שחקנים העידו כי ורדסקה נראה מיואש וכמעט לא מדבר איתם, בעיקר על נושא עתידו במועדון.

מבחינת ההרכב לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה, באימון המסכם דראפיץ' וברדה תרגלו שוב את ההרכב שתורגל באימון אתמול. המשמעות היא ששי קונסטנטין יפתח כמגן ימני במקום סנטיאגו אוקמפוס, אור זהבי ישחק במרכז ההגנה לצד אוראל דגנה ואנטואן קונטה ישחק במרכז השדה. אורי מגבו יפתח בכל מקרה בצד שמאל כך שאורן ביטון יישב על הספסל. לגבי זהבי, בבית"ר ציינו כי חלה התקדמות בנוגע לחתימה על חוזה חדש לשנתיים וההערכה היא שהחוזה ייחתם בשבוע הקרוב. על המגעים בין הצדדים, כזכור, פורסם לראשונה בספורט1.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, אוראל דגני, אורי מגבו, אנטואן קונטה, עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה.

אור זהבי
אור זהבי | דני מרון

צפו: סלובודאן דראפיץ' ואוראל דגני מדברים לקראת המשחק

דראפיץ' שמגיע למשחק הכי קשה שלו עד עתה כמאמן בית"ר, אמר: "זה משחק שצריך להיות משחק של קבוצות גדולות, עדיין לא הוכחנו שאנחנו שם, אבל הסגלים של שתי הקבוצות טובים ומעניינים. אני מצפה למשחק טוב מאוד".

על מרכז השדה שלא מספיק אגרסיבי: "אין ספק שאנחנו מעט רכים, עלינו להיות יותר אגרסיביים אך אנחנו עדיין מובילים בסטטיסטיקה בחטיפות כדור במחצית המגרש של הקבוצה היריבה. אנחנו דומיננטיים יש מספיק מצבים שאפשר להבקיע ועלינו לשפר את התוצאות".

על הפציעות: "הן חלק מהמשחק, עלינו להתמודד עם זה. יש הרבה שחקנים טובים בסגל שאפשר להשתמש בהם. אני מקווה שכל הסגל יהיה איתנו בקרוב".

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

הבלם אוראל דגני לקראת המשחק: "גם אנחנו וגם חיפה במומנטום פחות טוב, אבל זה עדיין משחק יוקרתי בכדורגל שלנו, באים לנצח. מתחילת העונה ספגנו חמישה שערים בשישה משחקים אז המצב שלנו לא כזה גרוע. נעבוד ונשתפר".

איך הוא מרגיש במועדון: "זה מועדון גדול, קבוצה טובה ומוכשרת. אנחנו צריכים לנצח כי זה מה שדורשים מאיתנו. אני ברמה האישית מרגיש טוב רק שהקהל חסר כמובן".

אוראל דגני | באדיבות דוברות בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי