פשיץ': "שמח להיות חלוץ בקבוצה התקפית כמו מכבי ת"א"

הסרבי שהבקיע בעקב נשמע מרוצה לאחר ה-0:3 על כפ"ס: "אני מרגיש טוב כאן, אנחנו נראים טוב ומשתפרים ממשחק למשחק". דוניס הוסיף: "חשוב לי שהקבוצה תשמור על יציבות". תורג'מן: "סבלנו מחוסר ריכוז"

(גודל טקסט)

אחרי שמונה מחזורים אפשר לומר שמכבי תל אביב הגיעה סוף סוף לליגה. הערב (ראשון) אירחה באצטדיון בלומפילד את הפועל כפר סבא ומינפה את היכולת הטובה נגד ויאריאל והשיגה 0:3 מרשים במיוחד ועלתה למקום החמישי ולראשונה העונה – חלפה על פני מכבי חיפה.

אלכסדר פשיץ' כבש שער נפלא בעקב במחצית הראשונה ואחריו גם דן ביטון ויונתן כהן הצטרפו לחגיגה ואפילו אדום של איתי שכטר בתוספת הזמן, לא העיב את השמחה הצהובה. כפר סבא שניצחה את מכבי חיפה במחזור הקודם, חזרה לקרקע ותקווה להשיג תוצאה טובה יותר נגד הפועל חדרה, אך כלל לא בטוח שזה יקרה עם המאמן עמיר תורג'מן על הקווים.

המאמן גאורגיוס דוניס אמר בסיום המשחק: "אני חושב שהגענו עם ביטחון למשחק. השחקנים משתפרים ממשחק למשחק. נלחמנו על כדור, אני מאוד מרוצה ואני מצפה שהיכולת הזאת תישמר. יש לנו איכות בהתקפה, פשיץ' הגיע לא מזמן, גם דן ביטון נראה טוב יותר אחרי הקורונה. במשחקים האחרונים החזקנו בכדור המון באזור הרחבה ולא מייצרים מצבים, כעת אחרי שתרגלנו את המצבים ההתקפים באימונים הם נראים טוב יותר ממשחק למשחק".

מדוע אין רוטציות למרות העומס: "בהתחלה שהגעתי, היו לנו המון שחקנים, ואחרי זה הקורונה צמצמה כמעט את כל הסגל שלנו. עכשיו אנחנו אני יודע מי צריך לפתוח, אני רוצה לשמור על יציבות ויש לי שמונה שחקנים קבועים, אבל כל אחד יוכל לקבל את מקומו בחזרה דרך האימונים".

גאורגיוס דוניס | דני מרון

כובש השער הראשון אלכסדר פשיץ' הוסיף: "עשינו המון דברים באימונים, בהתחלה היינו ללא הרבה שחקנים בגלל הקורונה, אבל עכשיו אנחנו משפרים ממשחק למשחק. אני מרגיש טוב, כי מכבי תל אביב היא קבוצה התקפית וזה טוב עבור חלוץ, בשבילי זה מצוין שאני יכול לכבוש או לתת בישול לאחד השחקנים. האם זה שער שלי? יכולתם לראות שאני זה שנגע בכדור וזה לא גול עצמי".

עמיר תורג'מן אמר מנגד: "אנחנו צריכים לדעת שמכבי ת"א קבוצה מאוד טובה. רצינו קודם להצר את צעדיהם, הייתה לנו החמצה גדולה במחצית הראשונה ומיד ספגנו, זה היה חמש דקות של חוסר ריכוז. זה מאוד מאכזב אבל ידענו שיהיה קשה מולם אבל ממשיכים קדימה".

הדיבורים על המשך דרכך: "אני מזיז רעשים מצד אחד ומצד שני אנחנו בסדר גמור מתעסקים עכשיו רק בכדורגל. היו לנו משחקים קשים והצלחנו לעבור אותו יפה עם ניצחון על מכבי חיפה וקיווינו לעשות זאת גם נגד מכבי תל אביב, אבל הם באו טוב ובסופו של דבר המשחק היה תלוי בהם".

טל מכלוף: "היינו במשחק ואני חושב שאם אתה מאבד ריכוז לכמה דקות הקבוצות מענישות. זה ההבדל בסופו של דבר כי אם היינו מובילים 0:1 הכל היה נראה אחרת. על המשחקים הבאים? אנחנו רוצים לצבור נקודות בכל מקום ואנחנו לא באים בתחושה שאנחנו הולכים להפסיד. למרות שהיינו נגד מכבי תל אביב אנחנו יוצאים מאוכזבים ורצינו גם כאן לקחת נקודות"

עמיר תורג'מן מאוכזב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי