סגל: "מי שלא מסוגל להשפיל מבט, שיוותר על היותו שופט כדורגל"

שלומי בן אברהם שולף אדום לזלאטן שחוביץ' | ברני ארדוב

בנתניה לא נרגעו מהפנדל שלא נשרק ב-0:0 נגד ק"ש וכן מהרחקתו שחוביץ': "בן אברהם חייב להיות כוכב". תובע ההתאחדות החליט להעמיד את המנכ"ל לדין בשל מחאתו ואת המגן שקילל. אשכנזי קרע את הרצועה הצולבת

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה רצו מאוד לחזור למסלול הניצחונות אמש (ראשון) מול קריית שמונה באיצטדיון היהלום, אך למרות דקות לא רעות, היהלומים הסתפקו בנקודה לאחר משחק שנגמר ב-0:0. היום קיבלו היהלומים בשורות לא טובות, כאשר רון אשכנזי עבר בדיקת MRI והתגלה כי הוא סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת. החלוץ והצוות הרפואי יחליטו יחד על המשך טיפול.

ובחזרה למשחק אמש. הוא התמקד בעיקר באירועים שקרו מחוץ לכר הדשא ובהחלטות שיפוט, אותן תקף הבקר הבעלים אייל סגל בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות. סגל כתב בין היתר כי "בשנים האחרונות שובץ השופט בן אברהם למספר משחקים בהם שיחקה מכבי נתניה. הנתון המדהים הוא שלכל אחד מהמשחקים הללו לוותה פעם אחר פעם פרשת שיפוט אחרת בכיכובו (או שערוריית שיפוט אם תרצו). למרבה הפלא, כך קרה גם אתמול. הגיע הזמן שכל מי שלא מסוגל להביט לאמת בפנים ולא להשפיל מבט, שיוותר על היותו שופט כדורגל.

"השופטים בן אברהם, זטלמן, ואחרים, לא מונו לשבת בבית המשפט העליון והם לא מורמים מעם וכן מותר להעיר להם הערות, בדיוק כפי שהם מעירים לשחקנים ומאמנים תוך כדי משחק. בחר השופט להתעלם ובצדק מאמירותיו של איזי שרצקי מהיציע תוך כדי משחק, כך היה אמור להתעלם מאמירתו של ניב גולדשטיין: "חמש שנים אותו דבר" ובמקום בחר להוסיף פנינים משלו לדו"ח השיפוט, על דברים שלא נאמרו מעולם".

הפוסט המלא של אייל סגל

צפו בתקציר ה-0:0 בין נתניה לק"ש

בנתניה לא אהבו, בלשון המעטה ,את העובדה כי השופט שלומי בן אברהם לא העניק לקבוצה פנדל במחצית הראשונה לאחר עבירה של שוער ק"ש, דזיוקס ברטקוס על לאמק בנדה, פגיעה אשר גם פצעה את השחקן. במחצית השנייה המגן השמאלי זלאטן שחוביץ' קיבל כרטיס צהוב שני לאחר שמנע ממגן ק"ש, דור אלו, להפריע לו להוציא כדור חוץ, וגם על כך במועדון התלוננו.

צפו בתגובות

"השיפוט היה בושה. כל משחק שלומי בן אברהם מגיע וחייב להיות הכוכב. הוא שוב גנב את ההצגה ובמקרה הזה זה לא משנה לטובת מי. אפילו הגול שלהם היה חוקי. בטח שהגיע לנו פנדל ובנוגע לזלאטן, איפה נשמע ששחקן בא להוציא חוץ, בא לקחת את הכדור ומפריעים לו? ועוד הוא מקבל צהוב".

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את המועדון לדין משמעתי. נטען כי מנכ"ל המועדון, ניב גולדשטיין, נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשופט הרביעי "אם לאיזי שרצקי מותר – גם לי מותר" ובהמשך לאחר הרחקתו של זלאטן שחוביץ' זעם: "תתביישו", "זו פעם שלישית שלך", "בושה" ו"אפסים" היו הביטויים בהם השתמש. כנגד שחוביץ' עצמו נטען כי סרב לעזוב את תחומי המגרש לאחר שהורחק וקילל את השופט.

בנתניה גם לא אהבו את ההתנהגות של אנשי ק"ש ואת העובדה שבעלי הקבוצה, איזי שרצקי ירד במחצית לחדר השופטים ודרש הסברים לפסילת השער של האורחת: "בעלים מחכה לשופט במחצית? זו הסיבה למה לא נגיע פה לכלום".

איזי שרצקי
איזי שרצקי | צילום: ערן לוף

מבחינה מקצועית, בנתניה דווקא היו מרוצים מדקות רבות במשחק ועם קצת יותר מזל, ההרגשה הייתה שהיהלומים יכלו היו לצאת עם שלוש הנקודות: "בהתחלה היה לנו קשה, אבל בהמשך ועד האדום השתלטנו על המשחק", אמרו במועדון והחמיאו לדני עמוס, על עוד הופעה טובה: "נבחרת? טוב לנו שהוא בנתניה וטוב לנו שהוא מצליח כאן בקבוצה", פרגנו.

אם לא די באירועים שליוו את המשחק, נתניה יצאה ממנו גם חבולה. הקפטן אלמוג כהן הוחלף במהלך המחצית השנייה ומתח קלות את השריר האחורי, כאשר הוא צפוי להיבדק אם כי בנתניה מעריכים שלא מדובר בפציעה חמורה. גם הקשר לאמק בנדה, נפצע בהיתקלות עם שוער ק"ש באיזור הקרסול וסבל מכאבים עזים, אך חש טוב יותר בהמשך וגם הוא ייבדק.

"משחק לא קל. בהתחלה לא נכנסנו למשחק טוב, אבל לקראת סוף המחצית הראשונה זה השתפר", אמר הקשר אביב אברהם בסיום. "אני חושב שהיינו ראויים ליותר מנקודה, אבל לאור האדום שקיבלנו זה גם בסדר. העומס? זה לא קל אבל אנחנו מקצוענים וזו העבודה שלנו. כל הליגה משחקת ככה אז אין לנו תירוצים. יש עייפות וזה נורמלי, אבל אנחנו משחקים עם זה".

בנושא אחר: בשל שזרוע המתקיים באצטדיון נתניה, הקבוצה תארח באצטדיון רמת גן את המשחק מול מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-10.

יואב הופמייסטר, אביב אברהם | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי