בכפ"ס מודים: "מכבי לא ברמה שלנו", אלישע לוי מועמד

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים | דני מרון

בקבוצה לא התרגשו מה-3:0 נגד האלופה. תורג'מן צפוי לאמן נגד חדרה אך המאמן שסיים את דרכו בבני יהודה נלקח בחשבון. אופיר חיים מוערך אך לא צפוי לחזור. אכזבה מהזרים: "רק סודיק וקיזיטו תורמים"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא נכנעה אמש (ראשון) 3:0 למכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, ובמועדון לא לקחו קשה מדי את ההפסד. למרות הרצון לצבור ניצחון שני רצוף מול קבוצה גדולה (אחרי ה-2:3 על מכבי חיפה) ועל אף קצת יותר מ-35 דקות סבירות, חניכיו של עמיר תורג'מן נכנעו לכישרון של האלופה, כשנראה שפערי הרמות עשו את שלהם.

צפו בתקציר: הפועל כפ"ס נכנעה 3:0 למכבי ת"א

בניגוד למשחק מול מכבי חיפה, בקבוצה מהשרון לא לקחו את ההפסד בצורה קשה: "מכבי תל אביב זו רמה אחרת, קצב אחר, איכות אחרת ולבל אחר. היינו במשחק אבל נגדם אתה נענש בשנייה. התפרקנו אחרי הגול הראשון. זה לא בדיוק פספוס כי נראה שהם לא התקשו".

ההערכות הן שתורג'מן עצמו כן צפוי לעמוד על הקווים ביום ראשון מול הפועל חדרה, אך אף אחד לא יופתע מכל צעד שהוא לאור היחסים הפחות טובה בין המאמן לבין הבעלים יצחק שום, שעזב אמש את האצטדיון כבר במחצית.

בקבוצה עדיין לא פנו למועמדים נוספים וייתנו ככל הנראה את ההזדמנות לתורג'מן, אך מי ששמו עשוי להילקח בחשבון הוא אלישע לוי, שסיים לאחרונה את עבודתו בבני יהודה. גם אופיר חיים, שכבר אימן בקבוצה בהצלחה, מוערך בקרב אנשי המועדון והשחקנים, אך השידוך המחודש לא צפוי להתרחש שכן המאמן מעדיף לפנות לכיוונים אחרים.

עמיר תורג'מן מאוכזב | דני מרון

בקבוצה קיימת אכזבה מתרומת הזרים העונה, כאשר גם מייקל אומוה, שהיה טוב מול מכבי חיפה, לא סיפק אמש את הסחורה: "יש לנו שישה זרים, מתוכם סודיק אטנדה וקיזיטו תורמים וכל השאר לא באמת משדרגים את הקבוצה".

"לרוע המזל הפסדנו, אבל הפסדנו לקבוצה הטובה ביותר בליגה", סיכם קיזיטו, מהבולטים העונה בקבוצה. "אני זה לא הסיפור, אנחנו עובדים כקבוצה. הלחץ שאני מרגיש הוא רק לנצח וזה לא משנה אם אני ספציפית טוב או לא. אני תמיד רוצה לנצח".

צפו בתגובות

על החזרה לנבחרת אוגנדה: "זה תמיד מרגש לייצג את הנבחרת שלך. למזלי, גם ניצחנו ועכשיו אנחנו מחכים לגביע האומות של אפריקה".

בעניין אחר, שוער קבוצת הנוער רוי בקר, חתם אתמול על חוזה הבוגרים הראשון שלו במועדון, חוזה ארוך טווח, והוא ישחק בשורות המועדון בשנים הקרובות.

לואיס הרננדס, קיזיטו | דני מרון

בנושא אחר: בשל שזרוע המתקיים באצטדיון נתניה, משחק החוץ מול הפועל חדרה במחזור התשיעי ייערך באצטדיון רמת גן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי