אבוקסיס: "מאוכזב, עוד לא ישבתי וכבר ספגנו", סילבס: "היה משחק משוגע"

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, מאמן הפועל ב"ש נראה מאוכזב בעקבות ה-2:2 נגד הפועל חיפה: "לא היינו צריכים לספוג את השני". ז'וסואה: "לא בא לי להוציא על זה אנרגיות". ממן: "זה הבית שלי, יש לנו פער לסגור"

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה 4:1 אצל באייר לברקוזן ולמעשה איבדה כל סיכוי לעלות לשלב הבא בליגה האירופית, הערב (שני) איבדה הפועל באר שבע יתרון נגד הפועל חיפה וסיימה ב-2:2 מאכזב עבורה, במשחק שהיה השמיני ברצף של הדרומיים ללא ניצחון.

שתי הקבוצות היו יכולות לנצח במשחק, בגלל המשחק ההתקפי שהציגו וההגנות החשופות, ובסיום ההתמודדות אמר המאמן יוסי אבוקסיס: "מאוכזב מהתוצאה. היו לנו כמה הזדמנויות לכבוש ולגמור את המשחק, אבל בכדורגל הקלישאה המוכרת תמיד חוזרת וגם היום יכולנו להפסיד את המשחק עם המצבים שהפועל חיפה הגיעה אליהם. אם אני אסתכל עד הדברים החיוביים, היו כמה שחקנים צעירים שלקחו את הצ'אנס שהם קיבלו".

הפועל ב"ש ספגה את שער בתוך פחות מדקה אחת של משחק, ועל כך אמר המאמן: "עוד לא ישבתי וכבר היה גול. היינו חשופים מאוד. אני חושב שלא היינו צריכים לספוג את השער השני". על השעייתו של ז'וסואה הוסיף: "הייתה עבירת משמעת שהייתה חייבת טיפול. מחר הוא יחזור לאימונים. לא בא לי כבר להוציא על זה אנרגיות. אני רק מקווה שהשחקנים הפצועים שלנו יחזרו בקרוב".

"מאוכזב מהתוצאה. היו לנו כמה הזדמנויות לכבוש ולגמור את המשחק" | דני מרון

לאחר מאמן הקבוצה מבירת הנגב, גם הקשר דוד קלטינס סיכם: "אני מאוכזב כי אני חושב שזה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. הצלחנו לחזור ולבצע מהפך, אבל הם חזרו מגול שהאמת, לא התאים לכל מה שקרה לפני כן על הדשא. איבדנו נקודות יקרות וחשובות ולצערי אנחנו לא לוקחים מספיק בליגה עד עכשיו. החזרה שלי להרכב? חושב שפתחתי את העונה טוב ולאחר מכן הגיעו שחקנים חשובים שלקחו את ההזדמנות שנתנו להם. תמיד אעבוד קשה כדי לקבל את המקום בהרכב מהמאמן".

מן העבר השני, המאמן חיים סילבס היה מעט חלוק בדעתו: "היה משחק משוגע, ואני לא יודע אם לצאת מאוכזב או שמח. מצד אחד, כבר היינו בפיגור והיו דקות קשות אבל הצלחנו לצאת מזה, להשתלט מחדש על המשחק וגם להבקיע. מצד שני, היו הרבה דקות שהיינו בתוך הרחבה של ב"ש ולא הצלחנו לכבוש. איבדנו שתי נקודות בגלל שלא היינו איכותיים בסיומת שלנו. אפשר היה לראות כבר מהדקה הראשונה שהגענו לכאן כדי לנצח, ואני שמח שכבר אחרי כמה שניות ראו את זה עם השער שכבשנו. אנחנו צריכים להגיע למשחק הבא יותר עוצמתיים כדי לנצח".

חנן ממן, שכבש בפתיחת המשחק נגד אחת מהאקסיות שלו, הוסיף: "שמח שכבשתי שער, אבל התוצאה הזו משקפת את המשחק שהיה. כמו שיכולנו לנצח, ככה גם יכולנו להפסיד. הפועל חיפה זה הבית שלי והחיבור שלי עם המועדון הוא טוב. יש לנו עוד פער לצמצם מפתיחת העונה הרעה שהייתה לקבוצה. כבר כבשתי נגד הפועל באר שבע בעונה שעברה עם בית"ר. יוצא מצב שאני לא יכול לחגוג מול הרבה קבוצות בליגה מרוב אקסיות. כרגע, רק הפועל חיפה מעניינת אותי".

סילבס. "לא יודע אם לצאת שמח או מאוכזב מהמשחק" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי