חזיזה: "כל משחק תלוי בנו, לא משנה איפה ומתי"

הירוקים התאוששו משני ההפסדים המאכזבים עם ניצחון מרשים על הירושלמים. המאמן החמיא לשחקניו: "עייפנו את בית"ר ירושלים, זה ה-D.N.A של מכבי חיפה. כובש השער הראשון: "לא הופתענו מהחולשה של בית"ר"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה התאוששה הערב (שני) משני ההפסדים להפועל חיפה והפועל כפר סבא, והשיגה ניצחון 0:2 חשוב ומרשים על בית"ר ירושלים, שממשיכה להדרדר בטבלה. הירוקים עלו למקום השלישי בטבלה בפער של שלוש נקודות מהמקום הראשון, אך עם משחק פחות ממכבי פתח תקווה. ביום שבת הם יפגשו את קריית שמונה למפגש צמרת. ברק בכר סיכם את הניצחון המרשים של קבוצתו.

ההבדל מהמשחקים הקודמים: "קודם כל מה שעבד זה שהצלחנו להבקיע לפחות שני שערים. בדרבי היה משחק לא טוב מההתחלה, אבל את המשחק בכפר סבא היינו צריכים להוביל 0:4 או 0:5 במחצית, ואז עשינו שטויות ונענשו, היום שיחקנו בבגרות, קיבלנו החלטות חכמות ואני שמח שניצחו את זה".

הגעתם מוכנים: "בסופו של דבר אנחנו באים מאוד מוכנים, להוציא את הדרבי, אנחנו באים מאוד מוכנים ואז קורים לנו דברים במהלך המשחק, השבוע עבדנו הרבה עם השחקנים על הצד המנטאלי".

הצד המנטאלי: "אף אחד לא אמר שזה רק מנטאלי ולא מקצועי, מה שהיה היום מאוד מקצועי, לחצנו ועשינו מחצית ראשונה נהדרת. זה משתלב, גם מנטאלי וגם מקצועי, אנחנו עובדים בכל המישורים, יש לנו צוות גדול, היה לחץ והיינו צריכים לגרום לשחקנים לשחק יותר בוגר, והיום שהם הובילו 0:2 הם לא סתם התחילו לרוץ אלא שמרו על הכדור, ועייפנו את בית"ר ירושלים".

היו צריכים לכבוש יותר: "אני חושב שלאט לאט יחזור לנו הביטחון ונבקיע גם את השלישי והרביעי, אבל היום זה גם בסדר, לנצח 0:2 ולא לספוג זו תוצאה טובה. לא ניכנס לתירוצים, התחלנו את העונה טוב, הפסדנו שני הפסדים רצופים מאוד מאכזבים, גם לנו וגם לאוהדים, הים השגנו את הניצחון הזה, ניצחון חשוב שנותן לקבוצה ביטחון, והקבוצה צריכה ביטחון, ואני מקווה שניקח את זה להמשך".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

פרופורציות אחרי ההפסדים: "ידענו שעשינו דברים טובים גם בשני ההפסדים האלה, רצינו לבוא ולשחק את המשחק שלנו, לצרף שחקנים להתקפה, זה ה-D.N.A של מכבי חיפה. אם נמשיך לעשות את הדברים כמו שעשינו היום הקבוצה תמריא למעלה".

השינוי בעמדת השוער: "גלזר היה מצוין נגד אשדוד, הביא לנו שתי נקודות. בשני המשחקים האחרונים, אני לא יכול להגיד שהוא היה אשם אבל החלטנו לחזור טיפה לג'וש, יש תחרות טובה ושני שוערים טובים".
למה הוא הודח מההרכב אם הוא לא אשם? גלזר עשה מחנה אימונים טוב, רצינו לתת לו את ההזדמנות, אבל בסוף החלטנו לחזור לג'וש".

המשחק הבא נגד מוליכת הטבלה: "קריית שמונה זו קבוצה שאני קצת מכיר. משחק קשה, אני חושב שזה אחד המשחקים הקשים בטח שזה בקריית שמונה, נהנה מהניצחון הזה כי מגיע לשחקנים ליהנות, ננוח, ונתחיל להתכונן למשחק קשה".

קריית שמונה. היריבה בשבת | מאור אלקסלסי

לאחר מכן, דיבר כובש השער הראשון, דולב חזיזה: "חיכיתי הרבה מאוד זמן לשער הזה, לא פתחתי את העונה כמו שרציתי וקיוויתי, הייתי בכושר מאוד טוב מהעונה שעברה ורציתי להמשיך את זה, אבל לפעמים אולי מהאובר רצון לנסות ולהבקיע או לעזור לקבוצה בכוח, אני עושה רע והבנתי את זה. אני שמח שאני חוזר ליכולת שלי בשלושה, ארבעה משחקים אחרונים, והיום זה השתלם לי עם שער, והקבוצה ניצחה שזה מבחינתי הדבר הכי חשוב. גם אם לא הייתי מבקיע העובדה שהקבוצה מנצחת זה הדבר הכי חשוב עבורי, אנחנו יודעים כמה כואב לקהל להפסיד שני משחקים רצופים כאלה בטח ובטח להפועל חיפה, ואני שמח שהצלחנו לנצח היום ואנחנו מסתכלים כבר על שבת, יש לנו קריית שמונה בשעה קצת בעייתית, 15:00 בצהריים ונצטרך להתרגל לזה, אבל נעשה את ההתאמות ואני מקווה שננצח במשחק".

ההבדל מהעונה שעברה: "אז זהו, אני חושב שגם אני הייתי צריך להתרגל לזה, בא מאמן עם הדעה שלו, הוא אוהב לעשות הרבה רוטציות, להעלות פתאום שחקנים מהספסל, שחקנים אחרים להרכב, יש לו שיטת משחק שאני חושב שהוא בא מוכן אליה, ואנחנו צריכים להתרגל לזה כל השחקנים, אנחנו יודעים שהסגל השנה יותר גדול ויש עוד יותר תחרות על ההרכב, ופעם אתה בספסל ופעם בהרכב, וזהו, אנחנו צריכים להתרגל, כל דקה על המגרש אני מרגיש שאני צריך להוכיח שאני שווה את זה ואני מקווה שעשיתי את זה היום".

חזיזה. לקח לו זמן להתרגל | מאור אלקסלסי

הוכחת לבכר: "אני חושב שבמשחקים האחרונים אני כן חוזר ליכולת הטובה, והראיתי שהקבוצה צריכה אותי ואני צריך אותם כדי לחזור להבקיע ולהשיג את המספרים שאני רגיל אליהם, היה קצת לחץ לפני המשחק ואני שמח שניצחנו את זה, גם ביום שבת יש משחק קשה".

החולשה של בית"ר: "אני לא חושב שהופתענו מהחולשה של בית"ר, זיהינו את החולשות שלהם, באנו לשחק את המשחק שלנו והיינו יכולים לסיים את המשחק הזה הרבה יותר מהר, בחצי השני שיחקנו בחוסר ביטחון אבל גם מהדברים הפחות טובים נתקדם ונלמד".

שמירה על יציבות: "אנחנו יודעים שכל משחק תלוי בנו, אם אנחנו עושים מה שאנחנו צריכים לעשות ונותנים 100% לא משנה מה, לא משנה מתי או איפה, הכל תלוי בנו, ואם נבוא בשיא היכולת נוכל לנצח כל קבוצה".

סלובודאן דראפיץ' לאחר ההפסד: "המשחק הכי גרוע שלי כמאמן"
"אני לא אוהד מכבי חיפה, אבל קחו את ה-VAR ולכו לעזאזל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי