ז'וסואה התנצל בפני עמית ביטון:" לא שלטתי בעצמי"

רגע לפני שהפועל באר שבע יצאה לצ'כיה, הפורטוגלי ביקש את סליחתו של הבלם על התקרית באימון: "דבר כזה לא יחזור בעתיד", אמר הקשר. במועדון סיפרו: "עמית יצא גדול, אנחנו יכולים לטוס למשחק נגד סלביה בראש שקט"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כשעה וחצי לפני ההמראה של הפועל באר שבע לפראג למשחק הליגה האירופית נגד סלביה (חמישי, 21:55 בספורט2), זה סוף סוף קרה: הקשר הפורטוגלי ז'וסואה והבלם עמית ביטון ערכו שיחה ארוכה במטרה לשים את הפרשה מאחור.

הצדדים שוחחו בטלפון מכיוון שביטון הפצוע לא יוצא עם הקבוצה למשחק בצ'כיה ונשאר בארץ לצורך טיפולים. כידוע, באימון בשבוע שעבר התעמתו השניים והפורטוגלי עמד לוועדת משמעת פנימית בשל התקרית ובנוסף להתנצלות ולהשעיה עד היום, גם נקנס ב-6,000 יורו כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

על פי גורמים במועדון, ז'וסואה ששוחח עם ביטון בנוכחות חבריו לקבוצה, אמר לו: "אני מתנצל על התקרית שהייתה, לא שלטתי בעצמי ולא גיליתי איפוק. דבר כזה לא יחזור בעתיד, אני מבקש להביע את התנצלותי ולקבל את סליחתך".

מבחינת עמית ביטון, הוא סלח לקשר ושם את הפרשה מאחוריו וגורם במועדון סיפר היום: "עמית יצא גדול. רצינו להשאיר את התקרית מאחורינו לפני הטיסה לפראג ואנחנו שמחים שהגיעה ההתנצלות ואנחנו יכולים לטוס בראש שקט".

עמית ביטון
"יצא גדול". עמית ביטון | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי