אגודלו ייעדר בין שבועיים לשלושה, ויטור ביקש לחזור וסורב

ג'ונתן אגודלו מאוכזב | לירון מולדובן

חלוץ ב"ש עבר אולטרסאונד שהביא בשורות הטובות - הוא אינו סובל מקרע. במועדון לא רצו לסכן את הבלם. הקבוצה וז'וסואה נחתו בפראג לקראת סלביה בחמישי (21:50, ספורט2): "הלופ לא נגמר". תורג'מן לא פוסל חזרה לארץ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נחתה אתמול (שלישי) בפראג, שם היא קיימה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הקבוצה היחידה אותה ניצחה העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית – סלביה פראג (חמישי, החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2). הצ'כים ערכו מסיבת עיתונאים ואימון אחר הצהריים, בעוד שבאר שבע ערכה אותה בשעות הערב – 19:30 שעון ישראל.

אבוקסיס עדיין מתלבט האם לאפשר לז'וסואה לפתוח בהרכב אחרי שהקשר לא התאמן מספר ימים, והחלטה סופית לגביו תתקבל היום. אתמול הפורטוגלי שוחח בטלפון עם עמית ביטון לפני הטיסה, ובמועדון ציינו כי הוא נמצא במצב רוח טוב ושם את הפרשה מאחוריו, אולם חלק מהשחקנים טענו כי העניין הזה צריך להיבחן בטווח הארוך.

בשורה טובה הגיעה מכיוונו של ג'ונתן אגודלו, שנמצא בישראל. השחקן עבר בדיקת אולטרסאונד, בה התברר כי הקולומביאני לא סובל מקרע במפשעה והוא ייעדר בין שבועיים לשלושה. לעומתו, בשלב זה הוחלט במועדון כי מיגל ויטור לא ישוב לאימונים למרות שכמעט והחלים מהקרע בשריר הארבע ראשי. הבלם ביקש לחזור, אך בב"ש לא רוצים לקחת סיכון מכיוון שעברו רק שלושה שבועות מרגע הפציעה. אלטון אקולטסה, שלא המריא עם הקבוצה לפראג, בספק גדול למשחק מול בית"ר ירושלים, אך בקבוצה מקווים שיתאושש בזמן.

מיגל ויטור | ברני ארדוב

"אם יש משהו שאפשר לקחת מהמשבר הזה הוא עוד תוצאה טובה מול סלביה, זה יתרום משהו לביטחון העצמי של השחקנים", אמרו אתמול בבאר שבע. במועדון מבינים שביום שני לא מצפה להם משימה קלה יותר, כשבית"ר הלחוצה תארח את הקבוצה למפגש טעון בטדי. "הלופ הזה לא נגמר. אחר כך יש משחק מול בני סכנין ובעוד שלושה מחזורים מול מכבי תל אביב. מתישהו צריך לנצח ולהפסיק לעשות חשבון מי היריבה", אמר אחד השחקנים.

נתי אסקיאס הצעיר, שלא נכלל בסגל למשחק הליגה האחרון בשל בעיות ביורוקרטיות, לא ישב בסופו של דבר בכלא הצבאי, אלא בחלופת מעצר, ושוחרר. אתמול הוא המריא עם הקבוצה לפראג אחרי שתחילה סירבו בצבא לאשר לו לטוס עד שיתקבל אישור, אולם לפני הטיסה התקבל אישור לכך.

בנושא אחר: במועדון הבינו שאלון תורג'מן לא פוסל חזרה לישראל בינואר. החלוץ, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, ממתין להתפתחויות באוסטריה וינה לפני שיקבל החלטה סופית. באר שבע רוצה מאוד את תורג'מן, ואם יגיע – יהפוך לשחקן משמעותי בהרכב. החלוץ לא שיחק בראשון מול ראפיד וינה ונראה כי דקות המשחק במשחקים הקרובים של קבוצתו יכריעו האם יקבל החלטה לחזור.

אלון תורג'מן, לואי טאהא
תורג'מן מול לואי טאהא ב-17/18. ישתפו פעולה? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי