המוטיבציה והסעיף המיוחד: יחזקאל בטירוף לקראת מכבי ת"א

חלוץ אשדוד התאושש מהפציעה בדיוק בזמן וישמח להמשיך את העונה הטובה שלו, גם נגד האקסית ממנה הגיע בחינם לעיר הנמל. האלופה, כזכור, יכולה לקבוע את עתידו וזכאית ל-50% מדמי המעבר העתידי. ג'ראפי שוב יפתח בשער

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד לא יכולים לחכות למשחק הבית ביום שני נגד האלופה מכבי תל אביב (20:00, שידור ישיר ספורט1), שדי מתקשה באצטדיון הי"א. הקבוצה של רן בן שמעון נכנעה 1:0 לבני סכנין אך בטוחה שהמשחק נגד הצהובים הוא הזדמנות טובה לקחת נקודות. מי שיפתח בהרכב של בן שמעון ויגיע עם מוטיבציה מיוחדת הוא החלוץ שגיב יחזקאל שהתאושש מהפציעה שספג ברגלו במחצית הראשונה נגד מכבי נתניה והוחלף.

יחזקאל פתח את העונה מצוין עם שלושה שערי ליגה (כבש נגד הפועל ב"ש במהלך ה-0:2) ורביעייה אדירה בגביע הטוטו נגד בני יהודה והוא וזוכה לביקוש בליגת העל וגם מעבר לים. החלוץ, כזכור, הגיע למכבי תל אביב בתמורה ל-725 אלף יורו בקיץ 2016 לאחר בוררות מול הפועל תל אביב, אך לא הצליח להשתלב על אף כשרונו האדיר. הוא עזב להפועל קריית שמונה ואז הגיע למ.ס אשדוד בחינם.

אולם, בהסכם העברתו יש סעיף מיוחד לפיו אשדוד חייבת את אישורה של האלופה כדי למכור אותו לקבוצה אחרת בארץ או למועדון באירופה. מכבי ת"א תקבל בין 40 אחוזים ל-50 אחוזים מדמי המכירה. יחזקאל ינסה להמשיך את העונה הטובה שלו ולחבל בסיכוי האליפות של הצהובים.

שגיב יחזקאל
יחזקאל בימיו בצהוב | עד אבישי

עוד באשדוד, השוער רועי משפתי שב לאימונים אך עדיין לא באופן מלא כדי שלא להחמיר את המתיחה בשריר הירך ממנה סובל. בין הקורות ימשיך יואב ג'ראפי במשחק רביעי ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי