חיים סילבס: אלון תורג'מן לא מועמד להפועל חיפה

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | דני מרון

מאמן הקבוצה מהכרמל ערך מסיבת עיתונאים לקראת סכנין בשבת, שלל אפשרות שחלוץ אוסטריה וינה יעשה קאמבק בינואר ודיבר על הידבקותו של דראושה בקורונה: "כל התעטשות של שחקן מלחיצה". וגם: מתי אגאדה יחלים?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מתכוננת למשחק מול בני סכנין בשבת (החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט1). במועדון מקווים להמשיך את היכולת הטובה מהמשחקים האחרונים, וגם ב-2:2 האחרון מול הפועל באר שבע הביעו בקבוצה שביעות רצון מהחלק הקדמי, בזמן שההגנה אכזבה. רוסלן ברסקי, שלא שיחק במחזור האחרון, חזר לאימונים ויהיה כשיר להתמודדות מול חניכיו של ניסו אביטן.

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, ערך הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, התייחס ליריבה ואמר: "סכנין מגיעה אחרי המשחק האחרון שלה עם הרבה אמביציה ויהיה קשה. נגיד את זה על כל משחק, כי בליגה של השנה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. בזמן הקצר שלנו בין המשחקים נעבוד על נקודות התורפה והחוזקה של סכנין כדי לנצח בשבת".

על כך שקבוצתו ספגה בכל משחק עד כה: "העבודה שלי היא כל הזמן לשפר את הקבוצה, ואנחנו עובדים על הכל. בעונה שעברה היינו אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה ובתחילת העונה הזו הייתה לנו בעיה בחלק ההתקפי ששיפרנו אותה. נשתפר גם בחלק ההגנתי, גם מבחינה אישית וגם ברמה הקבוצתית. לפעמים יש בעיה ביכולת ולפעמים בעיה מנטלית. הכי חשוב זה לנצח את המשחק".

חיים סילבס | דני מרון

מצב הקורונה בקבוצה אחרי שאחמד דראושה נדבק בנגיף: "ברור שזה לא נוח ולא אידיאלי. זאת סיטואציה מוזרה כשמדובר במשחקים ללא קהל וכל התעטשות של שחקן מלחיצה, אבל מצד שני אנחנו נלחמים שהכדורגל יימשך ושומעים שאולי החיסון בדרך. בינתיים, נעשה הכל בכדי להשתדל לעמוד בחוקים".

האם הוא גיבש לעצמו הרכב קבוע: "יש לנו סגל טוב והיינו צריכים בוסט כדי להחזיר את הביטחון העצמי ואת האמונה. יש לו"ז מטורף בגלל הקורונה, אז יהיו תזוזות ושינויים בהרכב, אבל רוב השחקנים שבהרכב יובילו את הפועל חיפה".

לאחר מכן, סילבס נשאל האם אלון תורג'מן מועמד לקבוצה והאם הוא עשוי לעשות קאמבק בחודש ינואר ולחזור למקום בו זכה בגביע המדינה, אך מאמן הפועל חיפה שלל את שובו של חלוץ אוסטריה וינה: "לא שידוע לי על זה".

מצבו של וויליאם אגאדה: "הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי וההחלמה בין בין שלושה לחמישה שבועות. בינתיים ניצלנו את הזמן כדי לאפשר לו לנסוע לניגריה אחרי שעבר אסון משפחתי, וכרגע הוא נמצא שם עם המשפחה. כשהוא יחזור נקווה שיהיה מחוזק יותר נפשית ומקצועית וימשיך בטיפולים שלו".

אגאדה בעת הפציעה | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי