ישלם את המחיר על הספיגות? אטנדה צפוי לרדת לספסל מול חדרה

עומר דנינו יפתח במרכז ההגנה של כפ"ס, שלח כמגן ימני. רייכרט יקבל זריקה ויהיה בסגל אך לא יפתח, התלבטות בין דסה לרז כהן. גטהון: "עושים עבודה טובה, אבל זה לא מספיק, יש לנו את היכולת להשיג יותר"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד למכבי ת"א, הפועל כפר סבא תתארח הערב (ראשון) באצטדיון רמת גן אצל הפועל חדרה (20:00) במטרה לשוב ולנצח ולהחזיר מעט שקט למועדון, כאשר גם עבור המאמן עמיר תורג'מן מדובר במשחק חשוב מאוד לעתידו.

תורג'מן מתכוון לבצע שני שינויים לעומת ההרכב שפתח מול הצהובים: טום שלח ישוב להרכב הפותח לראשונה מאז חזר מפציעתו, מה שיסיט את עומר דנינו לתפקידו הרגיל כבלם, כאשר מי שישלם את המחיר הוא הבלם סודיק אטנדה, שלראשונה העונה צפוי להתחיל את המשחק על הספסל.

בקישור, בן רייכרט סובל מכאבים באזור האגן, יעבור זריקה ויהיה בסגל, אך בכפר סבא צפויים לסכנו רק במידת הצורך. אור דסה ורז כהן מתחרים על עמדת הקשר הנוסף באמצע, כאשר תורג'מן תרגל לסירוגין כל אחד מהם באימון המסכם. בחלק ההתקפי, אמדו סוקונה ישוב להרכב, כאשר קיזיטו יוצב בכנף, כשבצד השני יצוות מייקל אומוה.

בן רייכרט | אריאל שלום

"לפנינו סדרת משחקים חשובה מאוד להמשך העונה. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים וחדים" אמר הקשר טריקו גטהון לקראת המשחק: "אני מצפה מהקבוצה וממני לתת את הכול על המגרש בכדי להשיג כמה שיותר ניצחונות".

על העונה עד עכשיו: "אני חושב שעד עכשיו אנחנו עושים עבודה טובה, אבל זה לא מספיק, כי יש לנו את היכולת להשיג יותר ממה שהצגנו והשגנו".

עליו באופן אישי: "אני מרגיש שסומכים עליי. אני רוצה לתת לצוות המקצועי סיבה להמשיך לסמוך עליי ולהמשיך לעבוד קשה כמו שאני יודע ולקחת את ההזדמנות בשתי ידיים".

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח, עומר דנינו, סודיק אטנדה, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, טריקו גטהון, אור דסה (רז כהן), מייקל אומואה, קיזיטו ואמאדו סוקונה.

טריקו גטהון
טריקו גטהון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי