אופוריה בסכנין: "לא חלמנו שכיאל ישתלב כל כך מהר"

הקבוצה של אביטן רשמה ניצחון שני ברציפות, 0:2 על הפועל חיפה. הקשר שהצטרף בחודש שעבר סחט מחמאות: "כוכב ומנהיג ברמה הגבוהה ביותר". השחקן ייבדק לאחר המכה בכתפו. הנריקס יעזוב בינואר, חלוץ יגיע?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בבני סכנין לאחר הניצחון אתמול (שבת) 0:2 על הפועל חיפה שהיה ניצחונה השני ברציפות שהקפיץ את הקבוצה למקום התשיעי. במועדון שיבחו את השחקנים על היכולת במיוחד במחצית השנייה, אך המאמן ניסו אביטן מיהר להוריד את חניכיו לקרקע שכן ביום שלישי הקבוצה תארח את מכבי חיפה למשחק השלמה.

מי שזכה למרבית המחמאות הוא הקשר בירם כיאל שבישל את השער הראשון של אוסאמה חלאיילה ומעבר לכך הפגין יכולת טובה והנהיג את הקבוצה על המגרש ומחוצה לו. כיאל היה האחרון שנותר על המגרש לאחר שריקת הסיום ושיבח שחקן-שחקן על הניצחון.

"כיאל הוא כוכב ומנהיג מהרמה הגבוהה ביותר. גם בחלומות שלנו לא חשבנו שהוא יתחבר כל כך מהר", אמרו בבני סכנין. אגב, הקשר נפצע במהלך המשחק בכתפו לאחר הפגיעה של הבלם בן והבה ובמועדון מקווים שמדובר במכה לא חזקה. היום (ראשון) הוא ייבדק.

בן והבה, בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מי שכלל לא נכלל בסגל הוא הבלם אוסבלדו הנריקס שהתלונן על מתיחה בירך באימון המסכם ועל כן נותר ביציע. בכל מקרה נראה כי הבלם יעזוב את סכנין כבר במהלך חודש ינואר ובקבוצה עשויים לצרף חלוץ זר במקומו.

כאמור, בקבוצה ימשיכו בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ומי שלא יהיה נוכח במשחק הזה הוא היו"ר מוחמד אבו יונס שיוצא לפגישה עסקית באמירויות. חלק מהגורמים פנו לאבו יונס וקיוו שבמהלך הנסיעה ינסה היושב ראש למצוא מימון כספי לקבוצה אך זה הבהיר כי מדובר בפגישה עסקית בלבד שאינה קשורה למועדון.

שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי