מסתמן: בני יהודה תמנה מאמן קבוע במקום אדרי ואסייג

המנכ"ל לא שש להמשיך על הקווים אחרי ההפסד 1:0 למכבי פ"ת, אברמוב צפוי להחליפו במאמן צעיר יחסית בגלל השיקול הכלכלי ובונדר ובן זקן בתמונה. ליואיץ' זעם כשהוחלף, שחקן: "גם בניצחונות נראינו רע"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה המשיכה להציג גם אתמול (שבת) את היכולת חלשה שמאפיינת אותה במשחקים האחרונים ונכנעה 1:0 למכבי פתח תקווה בצורה הכי כואבת שיש – בדקה ה-92, זאת אחרי שהקבוצה נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-50 ונלחמה על נקודה, אותה היא הייתה קרובה מאוד להשיג.

כפיר אדרי, שניהל יחד עם יעקב אסייג את משחקם השני כמאמנים הזמניים מאז פיטוריו של ניר ברקוביץ', לא שש להמשיך לעמוד על הקווים ובמועדון מתגבשת ההחלטה למנות מאמן קבוע. בכל מקרה, זה לא אמור להיות מאמן בכיר וייתכן כי דני בונדר (המנהל המקצועי של מחלקת הנוער) או בני בן זקן (מאמן קבוצת הנוער) יקבלו את ההזדמנות בקבוצה הבוגרת.

הכוונה למנות מאמן "צעיר" יחסית היא גם כמובן בגלל השיקול הכלכלי, שכן ברק אברמוב משלם גם לאלישע לוי וגם לניר ברקוביץ' שפוטרו, בעוד הצוות של הנוער בכל מקרה מקבל משכורת המועדון וזו לא מחויבות כלכלית חדשה. אדרי צפוי לחזור לתפקידו המקורי כמנכ"ל של בני יהודה, אך ייתכן כי יישאר בעל סמכות מקצועית, בוודאי אם ימונה מאמן חסר ניסיון דוגמת בונדר.

ניר קלינגר ודני בונדר
בונדר על הקווים. יזכה להזדמנות מאברמוב? | ערן לוף

ובחזרה אל כר הדשא: שי מזור הורחק כאמור בדקה ה-50 וזו הפעם השנייה שזה קורה לו העונה. הקשר ספג ביקורת במועדון, שכן הקבוצה אמנם לא הבריקה, אך הייתה במשחק עד האדום, וגם כשקיבל אדום מול הפועל כפר סבא בני יהודה ספגה לאחר ההרחקה והפסידה. "ב-11 מול 11 כמעט לא הגענו למצבים וגם פתח תקווה לא הגיעה, אבל אחרי האדום אנחנו בכלל לא", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו חייבים להשתפר, כולם רואים את זה, גם בניצחונות נראינו רע. כל מה שקורה מסביב מגיע לדשא בסוף".

שחקן נוסף שספג ביקורות היה מתיאה ליואיץ', שאף זעם כשהוחלף על ידי שקד נבון הצעיר בדקה ה-85. בקבוצה מצפים מהסרבי לתרומה הרבה יותר גבוהה, ולמרות שבישל חמש פעמים העונה בליגה וניצב בראש טבלת מלכי האסיסטים, הוא לא מציג יכולת טובה, לא מספיק דומיננטי במהלך המשחק ולא יציב. אגב, עבור נבון בן ה-18, שהצטרף הקיץ ממכבי תל אביב, הייתה זו הופעת בכורה בקריירה בבוגרים ובליגת העל כמובן.

מתיאה ליואיץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי