עדיין אחרונה: חדרה נפרדה ב-1:1 מהפועל כפ"ס, לבאבידי הורחק

הקבוצה של שרון מימר כבר הוליכה משער של אודה בפנדל (44), אך לאחר מכן המגן הימני קיבל כרטיס אדום, נגע ביד ברחבה וקיזיטו השווה (60) בכדור עונשין מ-11 מטרים משלו.

(גודל טקסט)

משחק בודד נערך הערב (ראשון) בליגת העל שלנו, ובו הפועל חדרה אירחה באצטדיון רמת גן את הפועל כפר סבא מכיוון שאצטדיון נתניה נמצא בשזרוע. שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 חלש יחסית, כאשר שני השערים נכבשו בפנדלים. החדרתים, שנועלים את הטבלה, קיוו להשיג שלוש נקודות ולהיחלץ מהמקום האחרון, אך הקבוצה של שרון מימר יצאה עם נקודה אחת בלבד מההתמודדות ועד כה הם השיגו חמש נקודות בלבד מתוך 24 אפשריות.

מנגד, הירוקים של עמיר תורג'מן עם 11 נקודות מתוך 27. כפ"ס בהחלט יכולה לראות את עצמה מאוכזבת, שכן הייתה ביתרון מספרי החל מהדקה ה-60 עם הרחקתו של דיא לבאבידי, אך היא לא הצליחה לנצל אותו, פחדה לקחת סיכונים והייתה רחוקה מלהכריע את המשחק.

בדקה ה-43 טום שלח ביצע עבירה על עבדאללה ג'אבר בתוך רחבת הפועל כפר סבא והחדרתים זכו בפנדל. דקה לאחר מכן מרשל אודה לקח את כדור העונשין מ-11 מטרים, לא לקח יותר מדי מרחק מהכדור ובעט פנדל מושלם אל בין החיבורים. שער חמישי העונה לחלוץ הנהדר של חדרה.

שחקני הפועל חדרה חוגגים | ברני ארדוב

אבל בדקה ה-60 המשחק פשוט התהפך להפועל חדרה. דיא לבאבידי נגע בידו ברחבת קבוצתו והשופט שגיא ברמן שרק לפנדל. לאחר מכן הוא נקרא אל מסך ה-VAR על מנת לצפות פעם נוספת באירוע, ואחרי בדיקה ארוכה, החליט להשאיר את כדור העונשין מ-11 מטרים עבור כפ"ס בעינו – אך שלף כרטיס אדום נתון למחלוקת ללבאבידי, שהורחק בפעם השנייה העונה.

דיא לבאבידי מקבל כרטיס אדום מהשופט שגיא ברמן | ברני ארדוב
דיא לבאבידי מאוכזב | ברני ארדוב

מי שניגש לבעוט את הפנדל היה קיזיטו, שהשווה ל-1:1 ואיזן את התוצאה. מכאן והלאה כפ"ס חיפשה את ההכרעה, אך לא הגיע ליותר מדי מצבים, והמשחק אפילו היה די שוויוני גם ביתרון מספרי של הירוקים על כר הדשא. בדקה ה-84 כארם ארשיד עלה להופעת בכורה בחדרה. בדקה ה-90+6 כפ"ס כמעט סידרה סיום סופר דרמטי כשקרן של שגיא דרור לתוך הרחבה מצאה את ראשו של אביב סולומון, שנגח אל המשקוף והיה כל כך קרוב להכריע, אך לבסוף הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | ברני ארדוב
קיזיטו חוגג עם מייקל אומו | ברני ארדוב
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | ברני ארדוב

הרכבים

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, מנשה זלקה (נועם כהן, 77), עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, ריף מסיקה, גוסטבו מרמנטיני (שובל גוזלן, 90+1), רודריגו בונגונגי (כארם ארשיד, 84), מרשל אודה (אסי גומה, 90+1).

הפועל כפ"ס: מתן זלמנוביץ', טום שלח, טל מכלוף, עומר דנינו, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, טריקו גטהון (קרפאלה סיסוקו, 89), רז כהן (אור דסה, 46), מייקל אומו, קיזיטו, אמדו סוקונה (יהב אפריאט, 76).

שרון מימר | ברני ארדוב
עמיר תורג'מן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי