מימר: "שגיא ברמן נפל באחידות". תורג'מן: "קיבלנו פנדל גבולי"

שרון מימר | ברני ארדוב

אחרי שלבאבידי הורחק בשל נגיעת יד ברחבה, מאמן חדרה התלונן בתום ה-1:1 מול כפ"ס: "לשחקן שלהם הגיע צהוב שני ולא התערבו". מאמן הקבוצה מהשרון: "להניע כדור זה יופי, אבל בכדורגל צריך תכלס"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של מכבי חיפה, מכבי פתח תקווה ובני סכנין והתיקו בין הפועל תל אביב למכבי נתניה, המחזור התשיעי בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם משחק בודד שנערך באצטדיון ברמת גן (בעקבות שזרוע בנתניה), בו הפועל חדרה והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1 שהותיר את המארחת במקום האחרון בטבלה עם חמש נקודות מתוך 24 אפשריות.

מרשל אודה העלה את שרון מימר ליתרון מהנקודה הלבנה (44) והשתווה ליונס מלדה במקום השני בטבלת הכובשים עם חמישה שערים, אך החבורה של עמיר תורג'מן איזנה בדקה ה-60 לאחר שקיזיטו כבש פנדל משלו וזאת לאחר שדיא לבאבידי נגע בידו ברחבה וראה את הכרטיס האדום לאחר שהשופט שגיא ברמן צפה באירוע ב-VAR.

מימר סיכם: "מאוד רצינו לנצח, באנו מוכנים וגם עלינו ליתרון. כהרגלנו בתקופה האחרונה, מקבלים פנדל ואדום משום מקום. צריך להעריך את השחקנים על חצי השעה האחרונה, ידענו לעמוד ולהמשיך לתקוף, כפ"ס כמעט לא הגיעה למצבים. אנחנו בתקופה של "ניסים ונפלאות", אבל הוכחנו שחדרה קבוצה מאומנת והיא לא נחותה מרוב קבוצות הליגה. ברגע שהמזל הרע ישתחרר, נחזור לליגה בגדול. חדרה לא שווה פחות מאף קבוצה בליגה, זה בטוח".

דיא לבאבידי מקבל כרטיס אדום מהשופט שגיא ברמן | ברני ארדוב

על השיפוט: "אני חושב שהשופט היום קצת נפל באחידות. לא הייתה פה אחידות. שחקן שלהם הגיע לו צהוב שני ולא התערבו. נעבור גם את זה. זה לא מעסיק אותנו יותר מידי עכשיו. מקום אחרון בטבלה? עברנו משבר לא קטן עם הקורונה, היינו במשך תקופה מאוד ארוכה בחוץ וחזרנו כשכל שאר הקבוצות היו מוכנות יותר. אנחנו קבוצה שלא נשברת, קבוצה לוחמת, ואנחנו בסך הכל במרחק שתיים-שלוש נקודות מחוף מבטחים".

אחרי צירוף כרם ארשיד שרשם הערב הופעת בכורה, האם יגיע רכש נוסף: "אולי בינואר, כרגע אין משהו על הפרק".

תורג'מן ניתח: "אני חושב שהפנדל שקיבלנו היה ממש גבולי, אבל אחרי שהיינו ביתרון מספרי בהחלט רצינו לנצח. לצערי, לא היינו מספיק רגועים ושקטים. הגענו למצב או שניים. זה מתסכל, היינו יכולים להוציא יותר מהמשחק הזה. החצי הראשון היה רדום והשני קצת יותר טוב. לא ניצלנו את היתרון המספרי. להניע כדור זה יופי, אבל בסוף צריך תכלס. היה משקוף לקראת הסיום ועוד חצי מצב, זה לא מספיק. בסוף די הימרתי וזה היה ממש מסוכן. המשחק היה מחוף לחוף ומבחינתנו זה היה לא נכון. ביתרון מספרי צריך לשלוט בכדור. הכנסתי את כל הכלים, ניסינו, רצינו, אבל לא תמיד זה מסתדר. חזרנו מפיגור, היינו יכולים יותר, אבל לא ניצחנו ואנחנו לוקחים מפה את הנקודה".

תורג'מן הוסיף: "גם חדרה רוצה לנצח ואנחנו עושים את המקסימום. אלה המשחקים שאנחנו צריכים ורוצים לנצח בהם, אך יש קבוצה שמתחרה ונאבקת. זו ליגה ארוכה, מרתון, אני בטוח שאנחנו עוד ננצח משחקים. דיבורים על עתידי? אני מתעסק בכדורגל, כבר עברנו את זה והתקדמנו. אני מסתכל על הקבוצה שלי ועל מה הכי טוב להפועל כפר סבא. רצינו לשמור על שער נקי היום, אך לצערי זה לא קרה"

עמיר תורג'מן | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: שרון מימר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי