טביב: "המטרה של השייח' – להוריד את הימין בישראל"

משה חוגג עם השייח' חמד בן ח'ליפה | בית"ר ירושלים

אחרי הראיון בספורט1 שעורר סערה, אלי טביב מספר: "בחיים לא הייתי מוכר, זה היה רודף אותי כל החיים. תומא סלימאן צודקת, בית"ר מכרה את עצמה לערבים. אם היה לחוגג הרבה כסף, הוא לא היה עושה את זה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים התעוררו לבוקר חדש. אחרי מכירת 50 אחוז מהקבוצה, נראה כי ביום שישי צפוי מאבק אמיתי בין האוהדים. מצד אחד, "הרוב הדומם" שיגיע לעודד ומצד שני ארגטו לה פמיליה, כשכבר הלילה גילה הבעלים משה חוגג כתובות נאצה נגדו ונגד משפחתו.

מי שיצא נגד המכירה, בעיקר בגלל המאבק בלה פמיליה, הוא אלי טביב. הראיון אתמול בספורט1 עורר סערה מסוימת במועדון, כאשר הבעלים לשעבר טען כי העסקה טובה לחוגג אך לא למועדון וטען כי הוא מכר את הקבוצה בגלל בעיות כלכליות. כעת, טביב ממשיך באותו קו וטוען כי הוא לא היה מוכר את הקבוצה.

"הבנאדם לא אמר שישים את כל הונו בבית"ר, אז זאת זכותו למכור. אבל ראוי להבין, הכל עניין כלכלי. יש לו בעיות כלכליות. אני לא חוזר בי. הוא אמר שאכפת לו מבית"ר, אבל אני לא מאמין לזה", אומר טביב.

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

מה לא בסדר בלמכור את הקבוצה?
"הוא אמר שהוא רוצה צ'מפיונס ואליפות ותראו מה קרה. הוא פותח שנה שלישית ולא קרה כלום. מי שלא רצה אותי קיבל את חוגג בגדול. לה פמיליה לא רצו אתי, אבל קיבלו את חוגג עם בעלים ערבי. תבין, אין לי בעיה עם שחקן ערבי בבית"ר, אבל כשזה בעלים? זה רק מתוך אינטרס. לא אכפת לו מבית"ר, יש לו מטרה, לשייח'".

והיא?
"בכל זאת זה ירושלים והוא חלק מרכזי בה. אני אומר כל הכבוד לחוגג, אבל בשביל עצמו, לא בשביל בית"ר. הוא הצליח לקחת כסף הביתה והחזיר את ההשקעה. אם הוא היה בנאדם עם הרבה כסף, הוא לא היה עושה את זה. בחיים לא הייתי מוכר בשום סכום כי אני יודע שזה היה רודף אותי כל החיים. וברוך השם, יש לי כסף".

ואני שוב שואל, מה מטרת השייח'?
"פוליטית, הוא רצה נגיעה בירושלים. הוא יודע שהקבוצה לא… גדולה. הוא יודע שהיא ימנית. הוא עשה את זה כדי לקחת שליטה ולהוריד את הימין בישראל. הוא יודע שבית"ר זה ליכוד וימין. תגיד לי אתה, אם הוא יקבל החלטות נגד הרוח של המועדון לאן ילכו להפגין? יטוסו לאבו דאבי? הוא ינחית הוראות משם".

השייח' חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

בית"ר יכולה לנצח במאבק?
"ארגון לה פמיליה יכול 'לדבר ללמפה'. אין לו סיי, עכשיו. קראתי מה חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן אמרה אצלכם (ראו ידיעה נפרדת). היא צודקת, בית"ר מכרה את עצמה לערבים בשביל כסף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי