תגובות מעורבות של שחקני בית"ר, שעשויים לדרוש את ביטול הקיצוץ 

חלק מהשחקנים חושש לאבד את המקום, אחרים רוצים תחרות ודורשים ביטול קיצוץ הקורונה בשל העלייה הצפויה בתקציב. המאמנים יכנסו אסיפה וידרשו רכש בינואר. אחרי מועמדות אצילי ומיכה: חוגג מפנטז על מוריסון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ביום שאחרי מכירת 50 אחוז מהמועדון, חלק משחקני בית"ר ירושלים מביעים חשש מסוים לגבי עתידם, אבל אחרים מביעים דווקא אופטימיות לקראת העתיד שאליו הקבוצה מכוונת. "אם ההשקעה מתחילה עכשיו, ברור שיגיעו לכאן שחקנים כבר בינואר", אמר אחד מהם. "אני אישית לא יודע מה יהיה איתי, אבל ברור שיש הרבה סימני שאלה – כמה שחקנים יגיעו, כמה כסף ישקיעו בקבוצה ובעיקר – אם יבטלו את הקיצוץ בחוזים". שחקן אחד הוסיף: "מי שחזק מקצועית, יודע שהוא לא ייפגע. אני לא חושב שישחררו אותי, אלא רק יעמיקו את הסגל. תהיה תחרות, זה בריא לכולם".

ייתכן שחלק משחקני בית"ר ירושלים יבקשו לבטל את הקיצוץ בחוזים אם התקציב יעלה בצורה משמעותית עוד העונה. כפי שפרסמנו אתמול והבוקר, דן איינבינדר, עומר אצילי ודור מיכה מועמדים לחזק את הסגל, אבל במועדון מכוונים גם לשמות גדולים יותר. במקרה שיגיע מנהל מקצועי לבית"ר, כפי שחוגג מתכוון לעשות, הוא יהיה אמור לנטרל את השפעת הבעלים בנוגע להחלטות שהוא מקבל על שחקנים ולהוציא את בית"ר לדרך שונה ממה שהכירה עד היום. עד שזה יקרה, חוגג עדיין מפנטז על ראבל מוריסון, אקס מנצ'סטר יונייטד, שמשחק היום בדן האג ההולנדית ולא ברור האם יישאר גם אחרי החלון.

ויש עוד עניין והוא מקצועי. המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה אמורים לכנס את השחקנים לאסיפה נוספת, במה שהפך לשגרה אחרי המשחקים האחרונים. בצוות המקצועי מאמינים שבית"ר תתייצב בטווח הארוך ומכוונים כבר לחיזוק בינואר. במהלך השבוע הבא צפויה פגישה בנושא, על מנת לברר מהו היקף ההשקעה ובאילו עמדות השניים יכולים להתחזק.

דור מיכה חוגג עם עומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | אריאל שלום

הבקשה לשינוי הבעלות בוועדה לאישור זכויות תוגש עוד היום, במטרה לזרז את הליך המכירה ולהפוך אותו לרשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי