לה פמיליה: "נמשיך במחאה", השרה רגב: "השקעה טובה"

מתכוונים לכבד את זכרה של אהובה עוזרי. ארגון לה-פמיליה
ארגון לה-פמיליה | צילום: ערן לוף

לאחר החתימה על ההסכם ההיסטורי של בית"ר ירושלים עם השייח בן ח'ליפה, חסון בירך:" מאמינים בפוטנציאל העצום שטמון במועדון". אלי כהן השריף: "בית"ר תחזור למרכז הבמה". השרה: "גם כאן שברנו את הפרדיגמה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נמצאת בפתחו של עידן חדש לאחר ההודעה על מכירת כ-50% מהמועדון לשייח' חמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן מאיחוד האמירויות. בעקבות המכירה, ארגון האוהדים של בית"ר ירושלים התנגד למהלך קרא להמשיך את המחאה:

יום שישי 9:00 נגיע לבית וגן להמשך המחאה תגיעו

Posted by La-Familia on Monday, December 7, 2020

לאחר החתימה על ההסכם ההיסטורי יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, בירך: "ברכות לבית"ר ירושלים, לבעלים משה חוגג, ליו"ר אלי אוחנה ולכל מי שעשה לטובת השותפות החדשה והבשורה האדירה שהיא מביאה איתה לכל מי שמאמין כי הכדורגל היה ועודנו גשר נפלא לחיבור בין בני אדם ובכוחו לקדם דו קיום".

יום היסטורי בבית"ר ירושלים

מרזל לספורט1: "בית"ר צריכה להישאר יהודית. מה השלב הבא? נמכור את הצבא והדגל?"
עידן חדש בכדורגל הישראלי: עסקת בית"ר והאמירתים נחתמה רשמית
קונה קריפטו, תורם לעניים: הכירו את השייח' בן ח'ליפה
"בית"ר 50% טהורה לעד": ברשת הגיבו לעסקה ההיסטורית
העולם הערבי תוקף: "בית"ר ירושלים מועדון פשיסטי וגזעני"
ח"כ מהרשימה המשותפת: "בית"ר מוכרת את עצמה לערבים בשביל כסף"
טביב תוקף: "העסקה טובה לחוגג, לא לבית"ר ירושלים"
המתווך בעסקת בית"ר: "הקבוצה תדע להתמודד מול הטובות בעולם"
שעות לפני העסקה: גורמים בהפועל ת"א ניסו לפתות את השייח' בן ח'ליפה

"שוחחתי לפני כשעה עם משה חוגג, בירכתי אותו על החזון ועל השלמת העסקה, שמביאה כבוד גדול לכדורגל שלנו ומלמדת כי הוא אטרקטיבי עבור אנשי עסקים זרים שמאמינים גם הם בפוטנציאל העצום שטמון בו. מעל לכל אלו בשורות נפלאות למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים על מאות אלפי אוהדיו ויש בה לשדרג את אחד המועדונים המפוארים שלנו ולהבטיח לו עתיד פורה".

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

"כמו כל פריצת דרך, יהיו מי שיחושו מאוימים, אולי אף ינסו לחבל במהלך, אבל הרוב הגדול של אוהבי המשחק והאדם יהיו חייבים להיות בצד המנצח. אני משוכנע כי אין זאת החדשה הטובה האחרונה בשותפות המתרחבת בינינו לבין עמיתינו ממדינות המפרץ והיא רק תלך ותתרחב בכל הרמות ובאספקטים מגוונים" סיים חסון.

בשנת 2013 חוותה בית"ר סוגיה דומה כאשר שני שחקנים מוסלמים חתמו בשורותיה, מה שגרם לרעידת אדמה בקרב המועדון. מאמן הקבוצה היה אלי כהן השריף, אשר הגיב לעסקה שנחתמה היום: "עברתי בבית"ר ירושלים את גיהנום ב-2013. בית'ר ירושלים תרוויח מהמהלך, אבל כאן עולה שאלת 100 מיליון היורו, מה יעשו האוהדים ואיך יגיב מעכשיו הרחוב. העסקה תוביל לכך שבית"ר ירושלים, שלא הייתה תחרותית בשנים האחרונות, תחזור למרכז הבמה".

שרת התחבורה מירי רגב, אשר מזוהה עם המועדון מהבירה, בירכה: "גם כאן שברנו את הפרדיגמה. בין ההשקעות הראשונות אחרי חתימת הסכם השלום – בית"ר ירושלים, השקעה טובה"

חמד בן ח'ליפה חותם על ההסכם עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, הוסיף: "מברך את השייח בן חליפה, משה חוגג ומועדון בית"ר י-ם שחתמו היום על הסכם השותפות בהמשך להסכמי אברהם. הכדורגל הוא גשר לחיבור לבבות ועמים וההסכם יחזק את בית"ר י-ם והכדורגל הישראלי כולו. אני מאחל הצלחה לבית"ר י-ם בדרכה החדשה".

שחקן העבר יעקב הלל הגיב גם הוא לעסקה: "אני שמח שיש השקעה רצינית מאוד בביתר ירושלים. זה פתח לשיתוף פעולה ושלום וכל המרכיבים שעושים טוב והכדורגל מייצג ומחבר בין אנשים. אני שמח שביתר שבזכות התקציב יצמח תהיה קבוצה חזקה ותייצג את עצמה בעולם ואני מקווה שהדברים יתחברו וביתר ירושלים תהפוך להיות אחד המועדונים הגדולים לצד מכבי תל אביב ומכבי חיפה. זה יום חג לכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי