אלחמיד אישר כי ברצונו לעזוב, דיווח: "מכבי ת"א מובילה במרוץ"

חאתם אלחמיד
חאתם אלחמיד | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

לאחר שנטען בסקוטלנד כי המגן מתקשה לחיות לבדו בגלאזגו ורוצה להיפרד מסלטיק כדי לשוב לישראל, המגן הודה: "קשה לי בלי אשתי והבן שלי, הקורונה הפכה את זה לבלתי אפשרי". ב"סאן" נטען שהאלופה פועלת לצרפו

(גודל טקסט)

בסך הכל לפני כ-48 שעות דיווחה התקשורת הסקוטית על רצונו של חאתם אלחמיד לעזוב את סלטיק ולשוב לישראל ובמקביל לכך שכבר פורסם כי מכבי חיפה והפועל באר שבע עוקבות מקרוב אחר ההתפתחויות בניסיון לצרפו, הבוקר (חמישי) נטען בעיתון הסקוטי "הסאן" כי מי שמובילה במירוץ היא בכלל האלופה, מכבי תל אביב.

על פי "הסאן", יותר נכון, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה הן שתיים מתוך שלוש קבוצות שהצטרפו למירוץ אחר אלחמיד, אותו התחילה מכבי תל אביב עוד קודם לכן. כפי שפרסמנו בספורט1, גם הפועל באר שבע מחפשת לחזק את מרכז ההגנה ותשמח להשיב אליה את אלחמיד.

מעבר להתעניינות במגן/בלם סלטיק, בעיתון גם שוחחו עם אלחמיד שלמעשה אישר את הדיווחים על רצונו לעזוב: "מאוד קשה לי. אשתי והבן שלי התקשו להסתגל לחיים בסקוטלנד מהרבה סיבות. לאשתי קריירה מצליחה בישראל ורצינו שהיא תעבוד פה, אבל היא לא קיבלה רישיון עבודה. הבן שלי הגיע לכאן בגיל חמש והתקשה עם האנגלית ולא היו לו חברים, אז היה עדיף להם לחזור לישראל ושאני אגיע לבקר מדי פעם. עכשיו עם הקורונה זה פשוט בלתי אפשרי. אני כאן לבד, מהאימון הולך הביתה וכמעט לא יוצא ממנו. אני רגיל לחיי חברה".

חאתם עבד אלחמיד | ההתאחדות לכדורגל

רק נזכיר כי חאתם אלחמיד, בין אם אכן מכבי תל אביב בעקבותיו כפי שנטען בסקוטלנד או לא, כבר שיחק בשורות הצהובים. אלחמיד, אז עוד שיחק חלוץ, הצטרף למכבי ת"א בגיל 18 לקבוצת הנוער וב-2010 ערך הופעת בכורה בבוגרים. מהצהובים הוא הושאל לשרלרואה ב-2011 ומבלגיה חזר לישראל וחתם במ.ס אשדוד, שמכרה את רחמים צ'קול למכבי ת"א וקיבלה את אלחמיד בתמורה כמו גם כ-350 אלף דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי