יצחק שום לשחקנים: "אני משלם לכם ואני דורש מכם יותר"

לקראת אשדוד (שבת ב-15:00), בעלי כפ"ס לא היה מרוצה מהאימון וערך אסיפה נוקבת במשך כמעט שעה. תורג'מן: "יש לנו את הכלים הדרושים כדי לנצח". התלבטות בין רביעיית הגנה לחמישייה. דרור יפתח לראשונה?

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר רצף של שני משחקי ליגה ללא ניצחון, הפועל כפר סבא הלחוצה תארח מחר (שבת ב-15:00) באצטדיון המושבה את מ.ס אשדוד החזקה ותנסה להשיג ניצחון שיוריד את מפלס הלחץ במועדון.

לאחר האימון המסכם, ערך הבעלים יצחק שום אסיפה נוקבת במשך כמעט שעה, במהלכה ציין בפני השחקנים כי הוא לא היה מרוצה מהאימון ואמר להם: "אתם צריכים להילחם ולרצות יותר, אני משלם לכם את המשכורות כאן ואני דורש מכם יותר".

המאמן עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: "אנחנו מוכנים למפגש מול קבוצה איכותית ומסוכנת שמשחקת כדורגל התקפי. ראינו את האיכויות שלהם בניצחו על מכבי תל אביב. עם זאת, אני מאמין בשחקנים שלי ובקבוצה הזו. יש לנו את הכלים הדרושים כדי להשיג את הנקודות. במשחק האחרון מול הפועל חדרה, היינו יכולים לכבוש יותר משער אחד ועל זה עבדנו השבוע". 

תורג'מן הוסיף: "אנחנו נגיע כדי לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות ואת מה שכבר הוכחנו שאנחנו יודעים לעשות בכמה משחקים העונה. אנחנו צריכים לעשות היטב את הפעולות ליד השער ולהיות מרוכזים בהגנה".

עמיר תורג'מן | ברני ארדוב

מבחינה מקצועית, הקשר בן רייכרט לא כשיר במאת האחוזים וצפוי להשתלב מהספסל, כאשר המאמן מתלבט בין מערך של ארבעה לבין חמישה שחקנים בהגנה. אם יחליט לפתוח עם חמישיה, סודיק אטנדה יצוות כבלם שלישי, אך ההערכות הן שהדבר לא יקרה ושגיא דרור יפתח ב-11 בפעם הראשונה העונה.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', טום שלח, עומר דנינו, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, טריקו גטהון, מייקל אומואה, שגיא דרור (סודיק אטנדה), אמדו סוקונה, קיזיטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי