תחושות קשות בבני יהודה: "כרגע, אנחנו הכי חלשים בליגה"

אחרי התבוסה הכואבת להפועל חדרה, קומץ אוהדים הגיע להפגין מחוץ לבלומפילד, קילל את ברק אברמוב ולא חסך גם מהשחקנים: "אין לכם כבוד". הסיבה לאי מינוי מאמן: הבעלים משלם ללוי ולברקוביץ' שפוטרו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נמצאת בצניחה מתמדת בשבועות האחרונים ואתמול (שבת) רשמה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים כאשר הובסה 3:0 מול הפועל חדרה, שנחלצה מהמקום האחרון בזכות שלוש הנקודות שצברה מול הקבוצה משכונת התקווה. ההפסד הביא לאווירה קשה במועדון, ובוודאי גם קומץ האוהדים שהגיע להפגין מחוץ לבלומפילד אחרי המשחק.

20-30 אוהדים המתינו לשחקנים ולצוות בסיום המשחק מחוץ לאצטדיון, קיללו אותם ואת הבעלים ברק אברמוב (שנמצא בימים אלו בדובאי). "אין לכם כבוד", "בני ז***ת", "תורידו ת'חולצות", הנהלה ז***", אברמוב בן ז**ה", אברמוב מת", קראו בין השאר האוהדים שהגיעו למקום.

למרות ההפסד, כפיר אדרי הצהיר בסיום המשחק שכנראה שהוא ויעקב אסייג יישארו מאמני הקבוצה עד לסיום העונה. כזכור, אדרי, שמשמש בתפקידו המקורי כמנכ"ל בני יהודה, ירד אל הקווים מאז פיטוריו של ניר ברקוביץ' יחד עם אסייג מאמן השוערים ואתמול זה היה המשחק השלישי שהשניים ניהלו.

צפו במחאת האוהדים

עדיין לא ודאי שאדרי יהיה זה שיישאר על הקווים, דבר שהוא לא חושק בו, אך הסיבה לכך היא בעצם שאברמוב משלם לשני מאמנים שפוטרו, אלישע לוי וניר ברקוביץ'. מינוי מאמן נוסף יכביד על התקציב ועל כן הבעלים כרגע לוקח את הזמן.

"זה נראה רע מאוד, הכל מקרי. כרגע, אנחנו הכי חלשים בליגה", אמרו שחקנים במועדון ולא חסכו ביקורת מעצמם, אך הדפו את הטענות לפיהן 'הקבוצה לא מאומנת': "האימונים טובים, זה לא הבעיה שלנו".

משחק ההגנה שוב נראה רע ובני יהודה התרסקה כאשר ספגה שלושה שערים במחצית הראשונה. בהפסקה אדרי ביצע שלושה חילופים, אך גם זה לא עזר ועדיין הקבוצה התקשתה להשתפר. מעבר להגנה, גם ההתקפה פשוט לא מצליחה לייצר מצבי הבקעה, שוב לא היה שטף במשחק ונראה שהדרך למטה סלולה אם לא יהיה שיפור מיידי.

כפיר אדרי | שלומי גבאי

במועדון מקווים שרועי בן שמעון יהיה כשיר בקרוב והוא עתיד לחזור אל כר הדשא בשבועיים הקרובים, אך קשה להאמין שיוכל לקחת חלק בהתמודדות מול מכבי נתניה בשבת הקרובה. לעומתו, ניב זריהן יחמיץ את המשחקים הקרובים בוודאות ומדובר במכה לחלק הקדמי, שכן הוא היה מנקודות האור במשחקים האחרונים. אליסון דוס סנטוס ייעדר עוד מספר שבועות גם הוא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי