חדרה תכננה לפנות לקלינגר או תורג'מן, אך הביסה וחגגה: "יצאנו מהקבר"

הקבוצה מהשרון דרסה 0:3 את בני יהודה בבלומפילד, נחלצה מהמקום האחרון ומשרתו של המאמן ניצלה. השחקנים המנוסים הרגיעו את הצעירים: "משחק אחד זה כלום". גוזלן שבר בצורה ארוכה: "התפוצצנו"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כל תוצאה פרט לניצחון הייתה עולה לשרון מימר במשרתו, אך מאמן הפועל חדרה נשאר, לפחות בינתיים, בתפקידו לאחר שקבוצתו הביסה 0:3 את בני יהודה וטיפסה מעל הקו האדום. כאמור, בקבוצה דיברו על סדרת זעזועים במקרה של איבוד נקודות, כולל שחרור שחקנים בכירים ופנייה לעמיר תורג'מן או ניר קלינגר שמעמדם בהפועל כפר סבא ובהפועל תל אביב מעורער, אולם הקבוצה מהשרון התעלתה על עצמה במשחק שנערך בלומפילד, לא השאירה לכתומים סיכוי וסגרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה.

בחדרה מספרים שהשיחות הקשות שקיים במהלך השבוע היועץ המקצועי אורן גולן סייעו והובילו לדרכות בקרב השחקנים, שעלו אל כר הדשא חדורי מטרה וכבשו שלושה שערים במחצית הראשונה. "יצאנו מהקבר", הבהירו הבוקר בחדרה. "טוב שהשחקנים והצוות המקצועי הבינו את המסר". למרות הניצחון הגדול, בסיום המשחק השחקנים המנוסים ניסו להרגיע את החגיגות ולהוריד את חבריהם לקרקע. "משחק אחד זה כלום, חייבים המשכיות", הבהיר השוער רובי לבקוביץ'.

שובל גוזלן, שלקח את ההזדמנות שקיבל בשתי ידיים וחגג עם שני שערי ליגה ראשונים מאז ספטמבר 2019, סיפר על התחשוות: "אני שמח שניתבנו את הלחץ למקום הטוב. אני מקווה שנשאיר מאחורינו את התקופה הקשה שעברנו ונצא לדרך חדשה. ברמה האישית, ישב עלי משהו שלא כבשתי הרבה זמן, אבל המשכתי לעבוד קשה והיו לי הרבה שיחות עם הצוות המקצועי והמשפחה שלי. שחקני כדורגל בנויים מלחץ וזה לקח אותנו הפעם למקום חיובי. התפוצצנו מהדקה הראשונה וראו על המגרש רק קבוצה אחת".

במועדון ציינו לטובה את גלעד אברמוב, שפתח לראשונה העונה בהרכב וסיפק שני בישולים נפלאים. "התרגשתי לפני המשחק, אבל אני שמח שהתגברתי על זה והצלחתי לעזור לקבוצה", סיפר הקשר והוסיף: "באנו מוכנים ואני שמח שהצליח לנו. הלוואי שנמשיך באותה צורה". ביום רביעי הקרוב (20:00) מצפה לחדרה קרב חשוב נוסף באצטדיון בנתניה, הפעם מדובר במשחק השלמה מול הפועל באר שבע.

שובל גוזלן חוגג עם שחקני הפועל חדרה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי