כפיר אדרי: "כנראה שאשאר בתפקיד עד הסוף", האוהדים מחו

למרות ה-3:0 הכואב לחדרה, המאמן הזמני של בני יהודה רמז שלא צפוי להתמנות מישהו חדש לתפקיד: "זה המצב הנתון. כל הקריירה שלי לא ראיתי משחק כזה חלש". מימר: "ידעתי שאם אפסיד יכול להיות שאצטרך לעזוב"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה סיפקה משחק מצוין הערב (שבת), כאשר גברה 0:3 על בני יהודה והורידה את הפועל תל אביב למקום האחרון על חשבונה. הקבוצה משכונת התקווה, מנגד, רשמה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ומצבה נראה רע מאוד, מעבר לכך שאין לה מאמן וכפיר אדרי עדיין על הקווים. לאחר המשחק, כ-30 אוהדים כתומים מחו מחוץ לבלומפילד וקיללו את הבעלים ברק אברמוב והשחקנים.

כפיר אדרי התייחס לאי מינוי המאמן עד כה בבני יהודה והצהיר שייתכן שהוא ויעקב אסייג ימשיכו עד תום העונה על הקווים: "צריך להפסיק לשאול את זה. אני פה כרגע ונעשה מה שהכי טוב ומה שהכי נכון לבני יהודה. אם אצטרך להיות פה עד סוף העונה – אז זה מה שיהיה. זה מצב נתון. אני פה וכנראה שגם אשאר. אם יוחלט אחרת – כולם ידעו את זה. אני אהיה פה אם ברק אברמוב יחליט שזו ההחלטה הנכונה. אנחנו כנראה גם נהיה כאן עד הסוף".

היכולת החלשה: "אני חושב שאי אפשר להסביר את מה שקרה פה היום. גם כשחקן עבר, כל הקריירה שלי לא היה משחק כזה חלש. יש יכולת חלשה, אבל זה מעבר, היום עשינו את כל הטעויות האפשריות שיש בכדורגל. חילקנו מתנות ובנס התוצאה לא גבוהה יותר. מה שקרה היום לא משקף באמת את מה שיש בקבוצה הזאת. נצטרך להתחזק בינואר ולתקן טעויות. אני בטוח שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב".

שחקני הפועל חדרה חוגגים, שחקני בני יהודה מאוכזבים | שלומי גבאי

האם ההרכב שעלה איתו היה טעות: "אני לא חושב. החלטנו על ההרכב והטעויות שנעשנו לא נעשו בגלל השיטה. אלה טעויות בסיסיסות של שחקנים ספצייפים. הייתה עמידה לא נכונה, זה לא קשור לשיטה. אלה טעויות שאסור שיקרו בקבוצת כדורגל".

המאמן המנצח, שרון מימר, אמר בסיום: "היינו היום עם החבל על הצוואר ונכנסו ל'מוד של הישרדות'. מגיע כל הכבוד לשחקנים על האנרגיות והטירוף שהם הביאו. יש הקבוצה טובה, אני ואורן גולן בנינו פה קבוצה איכותית שיכולה לשחק כדורגל טוב כמו שראינו היום. עוד פעם אחזור על זה, כל מה שהיה עם הקורונה והשיבושים שעברנו פגע בנו. היו תוצאות לא טובות והביטחון נפגע. יש פה קבוצה טובה ואם נמשיך ככה העתיד ורוד".

האסיפה הקשה שערך אורן גולן לפני המשחק: "השחקנים הם לא הבעיה, זה כולנו ביחד. המועדון נכנס למומנטום לא טוב בגלל הקורונה. עשינו שלושה משחקים בשבוע כשאנחנו לא יכולים לשחק אפילו חצי שעה. זה הכניס ללחץ את המערכת כי עשינו תוצאות לא טובות. השקט של המועדון זה הקלף המנצח ואנחנו צריכים לקחת את הניצחון הזה לא לכיוון של הישרדות, אלא ללכת קדימה. יש פה איכות. הבקענו כמו קבוצת צמרת, לא כמו קבוצת תחתית".

האם הוא חש הקלה: "אני כבר שנה במועדון הזה ונקשרתי אליו. יש כאן אנשים חמים עם נתינה מקסימלית. ידעתי שאם אפסיד יכול להיות שאצטרך לעזוב ולא רציתי להגיע לזה. חשוב לי שנמשיך בדרך הזו ונסיים את העונה כמו שצריך עם המטרות שלנו, כי החיבור שיש לי עם המועדון הוא לא רגיל וחבל לפספס אותו".

שרון מימר | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי