קלינגר: "מכבי חיפה בכושר הטוב בארץ, השחקנים מבינים את המצב"

אחרי שנקלעו למקום האחרון, האדומים נערכים למשחק הקשה בסמי עופר בשני. המאמן: "המצב ברור לכולם", דוידה: "ההפסד להפועל חיפה עדיין יושב לנו בלב". גוטליב, קולו וגרופר בספק, שלמה ואייזן צפויים לפתוח

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שצנחה למקום האחרון בטבלת ליגת בעקבות הניצחון של הפועל חדרה על בני יהודה, לחץ גדול בהפועל תל אביב שתהיה חייבת לנצח מחר (שני ב-20:45) את מכבי חיפה בסמי עופר על מנת לעקוף את הקבוצה של שרון מימר ולשמור על פער סביר מבית"ר ירושלים שניצבת מעל הקו האדום עם שתי נקודות יותר ומשחק פחות. מעבר להתמודדות מול המוליכה, לאדומים צפויים שלושה משחקים קשים מאוד עד תום הסיבוב הראשון: מול הפועל באר שבע בבית, בני סכנין בחוץ ומכבי תל אביב בבית.

למרות רעשי הרקע הרבים, אשר כוללים בין היתר את מחאת האוהדים, השחקנים מרוכזים במשחק וחלקם מבינים כי אם לא יחול שינוי בהקדם, הם עלולים לסיים את דרכם במועדון כבר בחודש ינואר הקרוב וזאת על מנת לפנות תקציב לחיזוק שאמור להגיע. "אנחנו מאמינים במאמן ובעצמנו. לפני הפועל חיפה ניסינו לשאוב השראה מהסרט גלדיאטור, אך זה לא צלח. נקווה שהפעם תהיה לזה השפעה. דווקא במשחק מאתגר מול יריבה חזקה, תוצאה טובה יכולה לתת לנו דחיפה ולהרים את מורל המועדון", אמרו בקרב השחקנים.

ניר קלינגר אמר לקראת ההתמודדות: "אני חושב שהמצב שלנו הוא ברור לכולם. מצב לא טוב. הקבוצה צריכה להתעשת, לאסוף את עצמה. אנחנו משחקים מחר נגד הקבוצה בכושר הכי טוב בארץ ונצטרך להיערך בהתאם ולהבין את מצבנו. אנחנו צריכים להיכנס ל'מוד של הישרדות' ומעכשיו לשנות את הדיסקט. אני מאמין מאוד שהמשחק האחרון גרם לאיזשהו שינוי בהבנה של המצב בקרב השחקנים. אנחנו בהחלט נרצה להגיע לחיפה ולשחק כדורגל אמיץ ולוחמני ולנסות לעשות את המקסימום. אנחנו מודעים לכך שזה ברור שמכבי חיפה פייבוריטית, אבל נבוא כמו קבוצת כדורגל שמבינה את מצבה וננסה להוציא את התוצאה הכי טובה עבורנו".

שחקני הפועל תל אביב | ברני ארדוב

אושר דוידה הוסיף: "אנחנו מגיעים כשההפסד הקודם מול הפועל חיפה יושב לנו עדיין בלב, מכיוון שלא הצגנו את היכולת הטובה שאפיינה אותנו במשחקים האחרונים. עבדנו קשה באימונים, אנחנו מוכנים למכבי חיפה, מוליכת הטבלה, שתמיד לשחק מולה זה קשה. אני מאמין שנבוא, נשחק כדורגל טוב ונשיג תוצאה טובה".

לקראת המשחק, מכת פציעות בחלק ההגנתי משבשת בשלב זה את ההכנות של ניר קלינגר. אדי גוטליב, שעלה נגד הפועל חיפה עם זריקה, לא התאמן בימים שאחרי ההפסד. אם הבלם יפתח מחר, הוא עלול להחמיר את המתיחה ממנה הוא סובל ועשוי להיות מושבת במשך תקופה ארוכה. שני פצועים נוספים שלא התאמנו אתמול הם דני גרופר וסיאנדה קולו, שנמצאים גם הם בספק להתמודדות, אך במועדון מעריכים שיהיו כשירים. מחר בצהריים יוחלט על ידי המאמן והצוות הרפואי מי מהשלושה יעמוד לרשות הקבוצה.

מי שאמורים לשוב להרכב של קלינגר הם רז שלמה ושי אייזן, שכלל לא שותף מול הפועל חיפה. באשר לבלם, הצוות המקצועי מאמין בו וסבור שהוא מסוגל לחזור ליכולת שהציג בעונה שעברה. בהפועל תל אביב עסקו השבוע גם ביריבה, שתגיע לאחר שלושה ניצחונות רצופים על האפס וציינו כי דולב חזיזה וצ'רון שרי הם שני שחקני המפתח אשר יוצרים את מרבית מצבי ההבקעה עבור ניקיטה רוקאביצה ועבור אחרים.

אושר דוידה | דני מרון

באשר לחודש ינואר, שחקנים רבים מוצעים למועדון על ידי גורמם שונים, אך בהפועל תל אביב הבהירו כי המועד ייפתח בעוד קצת פחות מחודש והנושא יעלה על סדר היום רק בתום הסיבוב הראשון.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, רז שלמה, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, דני גרופר, (אופק עובדיה), שי אייזן, שי אליאס, דן עזריה, אושר דוידה, עומרי אלטמן.

אדי גוטליב, ניר קלינגר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי