אבוקסיס: "אלחמיד? שחקן מצוין, כל קבוצה הייתה רוצה אותו"

מאמן ב"ש התייחס לחזרה אפשרית של שחקן סלטיק אחרי ה-1:2 על ק"ש: "זה יהיה מבורך". וארן: "יודע מה אני שווה". רפואה: "אז מה אם הערתי לשופט? יש מאמנים שמקללים שופטים". קהת: "הרגשתי שהיה פנדל, לא סתם נפלתי"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חיברה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות, כאשר גברה 1:2 על קריית שמונה, שמנגד רשמה הפסד שני ברציפות אחרי פתיחת העונה הנפלאה שביצעה. יוסי אבוקסיס איבד את אור דדיה ומרואן קבהא, שנפצעו, וכבר ביום רביעי מצפה לקבוצתו מפגש מול הפועל חדרה (19:45, שידור ישיר בספורט1). לחניכיו של קובי רפואה מצפה התמודדות לא פשוטה בכלל מול בית"ר ירושלים בחמישי (19:45, שידור ישיר בספורט1).

צפו בתגובות המאמנים לאחר המשחק

יוסי אבוקסיס אמר לאחד ההתמודדות: "פתחנו את המשחק רע מאוד בעשר הדקות הראשונות, אבל אחר כך היו לנו כמה אפשרויות לגמור את המשחק עוד בחצי הראשון. ממצב נייח אחד הם חזרו למשחק ואחר כך נלחצנו. אולי זה מרוב שאנחנו רוצים לנצח בגלל שהתחלנו את הליגה בפיגור בנקודות, והכי חשוב זה הניצחון. כמו שאמרתי, התחלנו לא כל כך טוב את העונה בליגה, אבל שני ניצחונות כאלו מחזירים אותנו לעניינים. נקווה להמשכיות, ואם אנחנו רוצים להיצמד למעלה אז המשחק מול הפועל חדרה ברביעי הוא הכי חשוב".

מועמדותו של חאתם עבד אלחמיד לקראת ינואר: "אנחנו קודם כל מצפים לחזרה של מיגל ויטור. אלחמיד? הוא שחקן מצוין שכל קבוצה הייתה רוצה אותו. אם נצליח לעשות את זה – זה יהיה מבורך. אם לא, אז יש פה מספיק שחקנים טובים שיכולים לעשות את העבודה. עשינו היום משחק הגנה טוב וכל הקבוצה עבדה".

חאתם עבד אלחמיד | אודי ציטיאט

"הפועל ב"ש רוצה להגיע לאירופה", המשיך אבוקסיס. "למרות כל מה שהיה, הקיצוצים והשחרורים, המועדון הזה שואף גבוה. הכיוון הוא להגיע לאירופה, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לעשות את זה בצניעות. צריך לעשות ולא לדבר. אנחנו באים בכל משחק לנצח. אחרי שיצאנו מאירופה, למרות שהיינו שמחים להמשיך, אנחנו מרוכזים כרגע רק בליגה ואולי נגיע עכשיו קצת יותר רעננים למשחקים. ננסה לטפס בטבלה כמה שיותר".

אנתוני וארן, שכבש צמד, אמר בסיום: "אני מקווה שנמשיך להתקדם ושתהיה המשכיות כבר ביום רביעי מול חדרה. מאז המשחק נגד בית"ר לפני שבוע אני חושב שחזרנו להיות קבוצה יותר חזקה ביחד עם ההישג שעשינו באירופה. עשינו קמפיין טוב. הלך קשה היום, אבל בסוף ניצחנו וזה מה שחשוב".

האם הוא מצפה לקבל יותר הזדמנויות בהרכב: "שחקן תמיד צריך להיות מוכן להיות בהרכב. תמיד יש לי ביטחון ואני יודע מה אני שווה. ינואר? באתי להפועל ב"ש בשנה שעברה, זה מועדון גדול. אם לא, לא הייתי מגיע גם לפני שנה. ברגע שאני עושה את העבודה על המגרש אני לא רואה סיבה להיות בלחץ".

אנתוני וארן חוגג | דני מרון

קובי רפואה, המאמן המפסיד, היה מאוכזב: "בוודאי שאני מרגיש פספוס. היינו נחמדים מדי, ונחמדים זה לא מספיק. חזרנו למשחק אחרי שקיבלנו שני גולים שלא מתאים לקבל ברמות האלה. הגענו ללא מעט מצבים. מה אני יכול להגיד? אין לי הרבה מה להגיד. נמשיך קדימה".

הטענות שהפנה לשופט אחרי ספק הפנדל על רועי קהת שלא נשרק: "יש מאמנים שמקללים שופטים. אז מה אם הערתי לשופט? אני ממשיך קדימה. מה שאני חושב על האירוע זה לא משנה ולא יעזור. אני לא מתעסק בזה".

רועי קהת אמר: "הגענו למספיק מצבים כדי לחזור למשחק. אנחנו מאוכזבים וצריכים לדעת לתקן את הטעויות מהמשחק הזה. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים מול השער, כי הגענו להזדמנויות שלנו. אני מקווה שפעם הבאה נחזור למשחק וגם ננצח".

האם היה פנדל בהכשלה עליו: "אני הרגשתי שהיה פנדל, לא סתם נפלתי וצעקתי. אני לא מדבר על שופטים, פעם זה לפה ופעם זה לשם. אין מה לעשות".

קובי רפואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי