כהן התאכזב ממשחק ההגנה, ביקורת על הרננדס. אלחמיד מועמד לינואר

במכבי ת"א עדיין מעכלים את ה-3:4 על הפועל חיפה. כובש הצמד: "לא הגיוני שנכנסים לנו לרחבת ה-16 ככה". כשהספרדי לא פוגע, בקבוצה שוקלים לצרף את בלם סלטיק. בסביבת השחקנים תקפו את דוניס: ההרכב היה תוהו ובוהו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אוהבת לנצח 3:4, וכשזה קורה – יונתן כהן הוא בדרך כלל הכוכב שלה. אתמול (ראשון) השיגה האלופה ניצחון חשוב 3:4 על הפועל חיפה אחרי דרמת ענק. לאחר ההעפלה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית (ההגרלה – היום בשעה 14:00), הכריזו בשורות האלופה כי כל משחק בליגה הוא גמר גביע, לאור פתיחת העונה הלא טובה בזירה המקומית. אתמול, כאמור, הגיע נס חנוכה כשהצהובים של גאורגיוס דוניס יצאו מפיגור 2:0 ובהמשך גם מ-3:2. אך בזמן שהיה נראה שהעונה המקומית הולכת לאיבוד – הגיעו שני שערים סופר דרמטיים.

כמובן שדוניס היה מעדיף ניצחון קל הרבה יותר. לפני המשחק דובר במתחם האימונים בקריית שלום על מתן אפשרות לשחקנים שנדחקו הצידה ולא ממש היו חלק מהרוטציה. דוניס שוחח כבר ביום חמישי לאחר הניצחון על סיבאספור עם החלוץ איתי שכטר, הבלם שחר פיבן וקשר הכנף אילון אלמוג והודיע לכם שהם עשויים לשחק בראשון. השחקנים לא לקחו את ההזדמנות שקיבלו.

גורם בסביבת השחקנים אמר: "ההכנה למשחק וההרכב של דוניס היה סוג של תוהו ובוהו מקצועי, ללא חשיבה. כולם שמעו את הביקורת והאכזבה של דוניס ממה שראה, דבר שלא זכור זמן רב ממאמן מכבי תל אביב. כל התקפה של הפועל חיפה הפכה לגול או חצי גול, ההגנה הייתה נוראית. רק לפני שנה ירקו דם כדי להגיע לשער של דניאל טננבום ועכשיו אנחנו סופגים פעמיים ברציפות שלושה שערים. הסגל הזה משווע לחיזוק בהגנה ולשחקנים מהירים בהתקפה".

אלמוג. השחקנים המחליפים אכזבו | אריאל שלום

מי שזוכה לביקורות הוא בלם הרכש לואיס הרננדס שרחוק מלהיות העוגן ההגנתי לא ציפו. לא צירפו אותו כדי שמרכז ההגנה ימשיך להישאר על שרן ייני ואיתן טיבי. הרננדס מתגלה כבלם מעט איטי והוא לא בלם מספיק טוב, לפחות לא כרגע. על כן, בשורות האלופה מחפשים רכש בינואר.

לואיס הרננדס מאוכזב | אריאל שלום

במועדון מתחילים לבדוק את האפשרות לצרף בינואר את בלם סלטיק חאתם עבד אלחמיד בהשאלה עד לסיום העונה כאשר לאחר מכן הכוונה היא להגיע לסיכום על רכישתו במחיר המוסכם על שתי הקבוצות. באלחמיד מעוניינות גם מכבי חיפה והפועל באר שבע. בקבוצה בינתיים שומרים על עממיות בנושא. הקבוצה ספגה העונה כבר 13 שערי ליגה בתשעה משחקים – רק שלוש קבוצות ספגו יותר ממנה, כאשר אשתקד בכל העונה שעברה ספגה הקבוצה של ולדימיר איביץ' עשר פעמים בלבד.

דוניס, כאמור, אמר בעמדת הראיונות שמשחק ההגנה היה קטסטרופה והוסיף: "מה שעשינו עד היום בליגה הוא לא מספיק, עלינו ללחוץ יותר ולמצוא את האיזון בין ההגנה להתקפה כי כך קבוצה גדולה צריכה להתנהל".

חאתם עבד אלחמיד | ההתאחדות לכדורגל

יונתן כהן כובש הצמד שהגיע כבר לשישה שערי ליגה העונה והפגין קור רוח נפלא בתוספת הזמן, הביע אכזבה מכך שהקבוצה נקלעת לפיגור בכל משחק. "זה לא הגיוני שהיריבה נכנסת בקלות לרחבת ה-16 וכובשת. אסור לנו להיראות כך. כל ניצחון הוא משמעותי".

ביום רביעי תפגוש מכבי תל אביב את מכבי נתניה כאשר מאור קנדיל ואנריק סבוריט יחזרו להרכב וכך גם אייל גולסה שבישל את השער של אלכסנדר פשיץ'. החלוץ חש בסיום כאבים בשריר הירך האחורי ויעבור היום (שני) בדיקות וטיפולים.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1021768

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי