בב"ש אישרו את מועמדות אלחמיד, גורם: "רוצים שאבוקסיס יישאר"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

במועדון מבירת הנגב מנסים להשיב את הבלם בהשאלה, המאמן יחתום על חוזה חדש אם רוטנשטיינר ימשיך כמאמן הנבחרת. רחמים לשחקנים אחרי ה-0:1 על ניס: "גאה בכם", מחמאות לחטואל, טויטו וקלטינס. אקולטסה יפתח מול ק"ש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה אתמול (חמישי) את קמפיין שלב הבתים של הליגה האירופית בטעם מתוק, כאשר רשמה 0:1 על ניס באצטדיון המושבה. עד כה, הקבוצה גרפה מענקים בשווי חמישה מיליון יורו, אבל הניצחון אמש נתן דחיפה נוספת לקראת חלון ההעברות שייפתח בינואר.

צפו בתקציר ה-0:1 של הפועל ב"ש על ניס

על פי המסתמן כרגע, ב"ש תצרף שחקן הגנה והתקפה במטרה להילחם על הכרטיס לליגה האזורית – המפעל החדש של אופ"א שיחל בעונה הבאה. כפי שפורסם כאן, חאתם עבד אלחמיד ואלון תורג'מן הם שניים מהמועמדים, כשהמאמן יוסי אבוקסיס ישקול הגעת שחקן זר במידה שמריאנו בריירו יקבל אזרחות תוך שלושה שבועות.

בינתיים, האוהדים החלו בקמפיין להשבת אלחמיד לקבוצה ואתמול רוססו כתובות גרפיטי בבית האדום להשבת הבלם. במועדון אישרו את מועמדותו של שחקן נבחרת ישראל ומנסים לצרפו בהשאלה. אגב, שחקן נוסף שהוזכר כמועמד להגיע בינואר הוא אלמוג אוחיון, שרושם עונה טובה בפ.צ. לורי הארמנית.

ניס שיחקה אמש בהרכב המשני שלה, אבל כל זה לא מנע את השבחים לאבוקסיס, שעלה גם הוא בהרכב משני עם שחקנים שחלקם כלל לא שותף העונה. "אני גאה בכל אחד ואחד בכם", אמר אבוקסיס בסיום לחניכיו, אחרי שהקבוצה סיימה במקום השלישי בביתו וספרה שני ניצחונות רצופים מאז שהכריזה על משבר.

יוסי אבוקסיס | דני מרון

שחקנים כמו רז רחמים, דודי טויטו, נועם גמון, איליי מדמון ומעל כולם רותם חטואל, שיכל לסיים אתמול את המשחק עם צמד, נתנו למאמן לא מעט חומר למחשבה לקראת ההמשך. גם דוד קלטינס הרשים אתמול אחרי שלא קיבל מספיק הזדמנויות העונה. רמזי ספורי חזר אתמול מפציעה ובמועדון מקווים שיתחיל לחזור בהדרגה. בסיום, המנכ"ל אסי רחמים אמר לשחקנים: "אני גאה בכם. עכשיו המטרה היא לחזור לאירופה בעונה הבאה".

ומה עם יוסי אבוקסיס? המאמן עדיין מסרב לדבר על הנבחרת, אבל כפי שפרסמנו, המאמן כבר קיבל הודעה כי אם וילי רוטנשטיינר ימשיך בנבחרת – הוא יחתום על חוזה משודרג לשנתיים. במועדון ימתינו עוד מספר ימים כדי שהוועדה תקבל החלטה. "מבחינתנו, רוצים את אבוקסיס לעונה הבאה", אמרו בב"ש, "עכשיו הכל תלוי בו".

כעת הקבוצה תחזור להתעסק בליגת העל ב-100%, ומחר ב"ש תתחיל להגביר קצב לקראת המשחק מול קריית שמונה ביום ראשון (19:45, שידור ישיר בספורט2). אלטון אקולטסה ישוב להרכב אחרי שהבריא מהפציעה, בעוד מיגל ויטור וג'ונתן אגודלו עדיין לא כשירים.

אלטון אקולטסה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי