סלליך דחה הצעה מנבחרת אתיופיה. הכיוון: חוזה חדש או הצעה מאסיה

ההתאחדות פנתה לקשר שבישל צמד שני, אחרי שסירב להצעה לפני כשנתיים, אך אינו התחרט. ב"ש תיפגש איתו. אבוקסיס מכוון לאלחמיד וחלוץ, ייתכן שזר. השבוע יוכרע האם המאמן ימשיך באדום

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עד לפני מחזור הסיום של שלב הבתים בליגה האירופית, נגד ניס, בהפועל באר שבע דיברו במונחים של משבר וקריסה מקצועית. אבל משהו השתנה בקבוצה בימים האחרונים. העובדה שחבורת המחליפים ניצחה את הצרפתים 0:1, גם בסגל חסר מאוד, נתנה ביטחון לקבוצה של יוסי אבוקסיס.

 המאמן מכוון גבוה. כמה גבוה? הקבוצה נמצאת רק שתי נקודות מהמקום הרביעי ובפער של שש נקודות מהפסגה. בבאר שבע לא מצפים ללכת עד הסוף במירוץ האליפות אבל כרטיס לליגה האזורית הוא בהחלט משהו שבא בחשבון מבחינת המאמן. בדיוק בגלל זה המאמן רוצה את חאתם עבד אלחמיד. אבוקסיס מרגיש שהוא יכול לשדרג אותו בשתי עמדות, מגן ובלם. אוהדי באר שבע ממשיכים בקמפיין ומקווים לראות אותו נוחת בקרוב בטרנר ומעדיף את הקבוצה על פני מכבי חיפה של ברק בכר, שלוחץ עליו להגיע לכרמל. ומה אבוקסיס מעדיף? בבאר שבע ימתינו עד סוף השבוע, אז תתקבל כנראה החלטה לגבי מאמן הנבחרת. אם אבוקסיס לא יחתום, כפי שפורסם כאן לראשונה – הוא יאריך חוזה בשנתיים.

והיה גם משחק אתמול, בו ניצחה הקבוצה 1:2 את הפועל קריית שמונה וחיברה ניצחון ליגה שני רצוף לראשונה העונה. כמה נקודות אור נוספות מהמשחק: ראשית, אנתוני וארן. בכל חלון העברות הוא מוזכר כמי שעשוי לעזוב, אבל אז הוא מגיב ביכולת טובה ונשאר. "אני יודע מה אני שווה וכשיוסי שם אותי בהרכב אני מוכן לתת הכול ולכבוש שערים. באתי לבאר שבע וזה מועדון גדול, אחרת לא הייתי מגיע", אמר אתמול וארן, במשפט שנשמע כמו ריטואל חוזר לפני כל חלון.

משהו השתנה בקבוצה. שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

השער של אלון תורג'מן אתמול התקבל ברגשות מעורבים. לא רק שבית"ר ירושלים מחזרת אחריו, בבאר שבע מבינים שכרגע לא בטוח שיחזור לארץ. גם מריאנו בריירו שיהפוך בקרוב רשמית לישראלי חוזר ליכולת שלו וסינטיהו סלליך אמור לקבל בינואר הצעה לחוזה חדש, ייתכן שאפילו לשנתיים. שני הבישולים שלו אתמול הוכיחו שסלליך חזר ליכולת הטבעית שלו. סלליך עלה אתמול למשחק עם חולשה מסוימת. חום לא היה לקשר ולא משהו שמצריך התערבות רפואית.

לספורט1 נודע כי בתקופה האחרונה פנו לקשר גורמים בהתאחדות האתיופית לקשר בבקשה שיגיע למחנה אימונים של הנבחרת וישקול לחבור אליה. סלליך עצמו, שכבר שיקבל הצעה דומה לפני כשנתיים, דחה אותה על הסף. סוכן שחקנים שפנה לשחקן הציע לו לשקול מעבר לליגה הקוריאנית בקיץ, אך השחקן ממתין להפועל באר שבע.

הבלם לואי טאהא סיכם: "קודם כל אני שמח על שלוש הנקודות, זה חשוב לרצף ולחזור להתקדם בטבלה ולחזור לחלק העליון. במחצית השנייה חזרנו אחורה והיה הרבה לחץ. זה חלק מהמשחק. הרבה שחקנים עייפים ותשושים. זה הזמן לתת לשחקנים לנוח כי ביום רביעי יש לנו עוד משחק. אירופה נגמרה, אנחנו מתרכזים בליגה. זה הלחם שלנו". אור דדיה ומרואן קבהא פצועים, אבל במועדון מקווים שישחקו ברביעי מול חדרה. 

וארן. תמיד הוא מועמד לעזוב ואז מחזיר ביכולת מצוינת | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי