קלינגר: "כואבת לי הבושה שאני מסתובב איתה. בינואר יגיעו שחקנים חדשים"

מאמן הפועל ת"א אחרי ההפסד למכבי חיפה: "הכתפיים של אלטמן לא מספיק רחבות, קשה לשרוד עם קבוצה כ"כ צעירה. לא אוותר, אהפוך את המצב הזה. מי שלא סיפק את הסחורה יילך, נמצא את הדרך להתחזק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה הערב (שני) עוד משחק עגום. האדומים נכנעו 1:0 למכבי חיפה, נותרו במקום האחרון בליגת העל והשלימו משחק שישי ברציפות ללא שער. בשלב זה קשה לראות כיצד הקבוצה של ניר קלינגר תינצל מירידה לליגה הלאומית בתום העונה, אך המאמן, לצד התחושות הקשות שהביע בסוף המשחק, הבטיח כי לא יוותר.

"מתסכל כרגיל, מאכזב", סיכם קלינגר את ההפסד, "יש שחקנים שרוצים ומוכנים לתת מעצמם, וגם מסוגלים לייצר הרבה יותר. הבעיה היא ברורה ולא מהיום. נצטרך לתת על זה את הדעת ולחשוב טוב איך משפרים את האיכות בחלק הקדמי. אנחנו מגיעים למספיק מצבים כדי לנצח משחקים ולא עושים את זה לצערי. אין לי דברים מתוחכמים להגיד, הכל יישמע לא טוב. באנו הנה ושיחקנו טוב נגד מכבי חיפה, בצורה נכונה ומסודרת. התכוננו טוב והשחקנים הלכו יפה עם ההוראות. זה הולך איתנו כמו קוף על הגב. אבל נוריד את הקוף הזה.

על החלק האחורי: "קו ההגנה היה שונה לחלוטין מהקבוע שלנו. התיאום והביטחון הוא קצת פחות טובים במצב כזה. הגול שקיבלנו היה מתנה שנתנו להם. קולו יכול היה להניע לצד שני ולא קדימה ולאבד את הכדור. זה אחד לאחד מה שראינו בווידאו והתכוננו אליו. אבל אני לא אוותר, אני אהפוך את הקבוצה הזו. הבושה שאני מסתובב איתה כואבת לי יותר מהכול. אי אפשר לספר סיפורים על החמצות. אנחנו במקום האחרון עם שלושה שערים".

קלינגר מתוסכל | לילך וייס

האם אפשר לשרוד עם הסגל הקיים: "לי אישית היה שבוע קשה מאוד. מצד אחד המחויבות שלי החברית והמקצועית למשה (סיני), קרה מה שקרה ומצד שני, יש מחויבות לעשרות אלפי אוהדים של הפועל תל אביב. אז משה פתר את הבעיה ועשה לי חיים קלים ואמר לי 'אתה לא הולך לשום מקום'. הרעש לא עוזר, אבל מישהו צריך לייצב את הספינה. הסגל קצר מאוד ואני משתמש בשחקנים בני 17-18 ולמרות שאני עושה את זה באהבה, אין לי שום ספק שבינואר הפועל תל אביב תתחזק בשלושה-ארבעה שחקנים גם אישיותיים וגם איכותיים. קשה לשרוד בליגה עם קבוצה כל כך צעירה. עומרי אלטמן נתן את הנשמה שלו היום, אבל הכתפיים שלו כנראה לא מספיק רחבות. צריך עוד כוח ועזרה. אני יודע שזו תהיה שנת הישרדות קשה ומעיקה, יכול להיות חודש לא נעים ונצטרך להיות עם עצבים מברזל ואמרתי את זה גם לבעלים וההנהלה. בינואר יהיו פה שחקנים חדשים".

איך אפשר להישאר בליגה בלי חיזוק: "גם אם יביאו לי את קבוצת הנוער אני אילחם איתה עד הסוף. אבל אני ריאלי, הייתה לנו ישיבה והחלטתי לעשות צעדים ברורים, לשחרר שלושה-ארבעה שחקנים ולהביא חדשים במקומם. אין לנו כסף לעשות משהו גרנדיוזי, אז נמצא את הקומבינציה. אני עובד במקצוע הזה מספיק שנים כדי למצוא את הדרך להביא שחקנים. משחקים כל שלושה ימים, אין לנו אוויר לזה. שחקנים הגיעו, לא סיפקו את הסחורה ויילכו הביתה. ככה זה בחיים".

דוידה מתוסכל. עוד הפסד להפועל ת"א | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי