אוחיון יגיע להתרשמות בהפועל באר שבע, קלטינס יפתח כמגן

הקשר עשוי לעזוב בקרוב את לורי הארמנית ואף לחתום בשורות הדרומיים. אבוקסיס לקראת חדרה: "רוצים לייצר המשכיות. האמת, עשינו רק אימוני שחרור. יהיה קשה". מלבד אקס בית"ר ירושלים, גם מלי, וארן וצדק בתמונת ה-11

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיימה את האימון המסכם שלה לקראת משחק ההשלמה מחר (רביעי החל מ-19:45, ישיר ספורט1) מול הפועל חדרה. לפי האימון, הבלם עמית ביטון, שקרע את הרצועה בחודש אוגוסט וחזר להתאמן לאחרונה, כבר כשיר למשחקים ומאוחר יותר תתקבל החלטה האם ייכלל בסגל. לאבוקסיס יש גם חיסורים. כזכור, מי שלא יוכלו לקחת חלק במשחק הם המגן אור דדיה (נחתך בפניו במשחק האחרון והוחלף) והקשר מרואן קבהא (רגישות באזור המפשעה). מיגל ויטור שמתאושש מפציעה ינוח ושיר צדק יפתח בעמדת הבלם.

בינתיים, בהפועל ב"ש מערכים לחלון העברות הקרוב ומי שעשוי להצטרף לסגל הקבוצה הוא אלמוג אוחיון. כפי שפורסם השבוע, הקשר יגיע בקרוב להתרשמות במועדון, זאת לאחר שהחליט לעזוב את קבוצתו, לורי הארמנית. בב"ש אישרו כי זימנו את השחקן להתרשמות, וההחלטה תתקבל בהמשך.

ובחזרה להכנות להפועל חדרה, אבוקסיס לא יערוך שינויים קיצוניים בסגל. תומר יוספי יחזור לסגל, אנתוני וארן יפתח בחוד וג'ונתן אגודלו ימתין להזדמנות מהספסל. גם רמזי ספורי יהיה בסגל. שני הארגנטינאים, מריאנו בריירו ומרסלו מלי, ימשיכו לפתוח יחד בהרכב. האחרון נמצא בקו עליה ואם עד לאחרונה דובר על אפשרות שישוחרר, המשחק האחרון הוכיח כי לקשר יש עוד המון מה לתרום לקבוצה. בשל היעדרותו של דדיה, מי שיפתח בעמדת המגן הימני הוא דוד קלטינס.

יוסי אבוקסיס, ז'וסואה | דני מרון

אבוקסיס, שמקווה לרשום ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, אמר לקראת המשחק: "אנחנו ברצף של משחקים, עשינו רק אימוני שחרור בתקופה האחרונה והיום עבדנו קצת יותר מבחינה טקטית. השחקנים יודעים שזה משחק מאוד חשוב להמשך. אנחנו רוצים ליצור המשכיות, רצף של משחקים טובים ולנצח. יהיה משחק קשה מול קבוצה שניצחה במחזור האחרון. יש לנו סיכוי לעלות עוד קצת בטבלה וצריך לבוא עם אותה נחישות שהייתה לנו במחצית הראשונה נגד קריית שמונה".

המאמן שב והדגיש בפני השחקנים את החשיבות של חיבור מספר ניצחונות בליגה. בצוות המקצועי הזהירו בעיקר ממשחק ההתקפה של הפועל חדרה, שמגיעה במומנטום חיובי אחרי התבוסה על בני יהודה.

סינטיהו סלליך, שבישל פעמיים והצטיין בניצחון 1:2 על קריית שמונה, הוסיף: "עשינו הכנה מאוד קצרה, רק לפני יומיים עשינו משחק טוב וחשוב. אנחנו מתכוננים למשחק נגד חדרה בשיא הרצינות ומגיעים לקחת שלוש נקודות ולהמשיך את המומנטום הטב שאנחנו נמצאים בו".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; דוד קלטינס, לואי טאהא, שיר צדק, שון גולדברג; מריאנו בריירו, ז'וסואה, מרסלו מלי, סינטיהו סלליך, אלטון אקולטסה; אנתוני וארן.

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי