כוכב הפועל ת"א בעבר: לרוב אני נרדם במשחקים, הפעם היו ניצוצות

שביט אלימלך מצא נקודות אור בהפסד של האדומים למכבי חיפה ואמר ל-103FM: "הקבוצה לא פחדה והגיעה אפילו לרחבת החמש". על הבעיות: "חסרה איכות בהתקפה שלא קיימת בסגל". וגם: מחמאות לג'וש כהן וכיצד הספסול עזר לו

(גודל טקסט)

במשחק המרכזי בליגת העל אתמול (שני), הפועל תל אביב המשיכה את פתיחת העונה האיומה שלה והפסידה 1:0 למכבי חיפה. הקבוצה של ניר קלינגר פשוט לא מסוגלת להבקיע ומדורגת במקום האחרון. שביט אלימלך, שוער העבר של המועדון ואחד השחקנים האהובים ביותר מצד הקהל, כואב את מצבם של האדומים כמובן. בראיון ל-103FM הוא מצא נקודות אור בהפסד וטוען שהמאמן הוא הבעיה האחרונה במועדון. מעבר לכך הוא החמיא לג'וש כהן שרשם מספר הצלות גדולות.

האזינו לראיון המלא

אלימלך אמר: "אתמול דווקא הפועל תל אביב הייתה בסדר, החצי השני היה יוצא מן הכלל. בדרך כלל אני נרדם במשחקים של הפועל כבר במחצית, אתמול זה משך אותי עד סוף המשחק ולא פרשתי באמצע. יש ניצוצות לפי המשחק אתמול שהיה שונה. היו ניצוצות של כדורגל, הקבוצה הראתה שהיא לא מפחדת. בשנה שעברה הפועל נראתה יותר גרוע בתחילת העונה ואף אחד לא האמין שתגיע לפלייאוף העליון".

הבעיות בהתקפה: "הבקעת השערים זה תלוי באיכויות של השחקנים ואין את זה בהפועל וזה לא קשור למאמן. הבעיה האחרונה של הפועל היא המאמן. אתה רואה קבוצה שעומדת נכון ומשחקת כדורגל, לא סופגת שלישיות או רביעיות ומנסה בכל יכולתה. יש בעיה כשמגיעים לרבחת ה-16 ומתבלבלים, אתמול הגיעו אף לרחבת החמש, וצריך להביא שני שחקנים".

שביט אלימלך | Matthew Ashton/EMPICS via Getty Images

מה קורה בתוך הקבוצה במצב כזה: "אתה רגיל לשחק לעיני קהל ויש לחץ, שחקנים לא היו מתפקדים וזה יותר גרוע. היום יש משחקים ללא קהל, ללא לחץ ואין מי שישרוק בוז בדקה העשירית, הליגה מאוד שוויונית ובינונית.

מעבר לכך, שוער העבר החמיא לג'וש כהן על היכולת שגילה. בתחילת העונה הוא עוד סופסל לא פעם."אני מסכים שג'וש כהן מביא נקודות. ברק בכר הוא חבר ולא יצא לי לדבר על זה אבל אני יודע שהיה מחנה אימונים שכנראה גלזר נתן שם כמה הצגות ואיכשהו שכנע את הצוות המקצועי. אני חושב שזה משהו שמראה עוד יותר על הפן המנטאלי של ג'וש. אם הוא מצליח לשחק ככה אחרי שכביכול ייבשו אותו על הספסל במשך חודש – זה מוכיח שיש לו אופי ואולי זה אף העיר אותו וגרם לו להיות לא בטוח במקום וברק הצליח במה שעשה.

על ההצלה מול הבעיטה הנהדרת של עומרי אלטמן: "הוא עושה רושם שהוא השוער הראשון, הוא מאוד הפתיע אותי בזינוק, הייתה יד באוויר וזה לא היה מהלך של פוזה. לא ידעתי שהוא יודע לדחוף ככה חזק עם הרגליים זה היה זינוק אדיר. שאפו, הוא הביא את הנקודות אתמול ללא ספק".

כהן מתעופף והדוף את הבעיטה של אלטמן | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי