אלישע לוי מתרחק מכפ"ס, בקבוצה ממתינים לאופיר חיים

פערים כספיים עם אקס בני יהודה הובילו להחלטה להמתין למאמן בעונה שעברה, שמצדו משהה את החלטתו. בינתיים, גזל מעביר את האימונים ואמור לנהל את המשחק נגד הפועל חיפה. אטנדה צפוי לחזור להרכב

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר פיטוריו של עמיר תורג'מן ובמקביל לחיפושים אחר מאמן החדש שיחליפו, בהפועל כפר סבא ממשיכים בשגרת האימונים לקראת המשחק ביום שבת מול הפועל חיפה.

לפחות ביומיים הראשונים של עוזר המאמן רביד גזל, שמעביר את האימונים לפחות בשלב זה, שחקנים בקבוצה מעידים על אווירה טובה ויכולת לא רעה באימונים, כאשר גזל עצמו, לפחות על פי התרגולים לקראת המשחק, צפוי לשחק במערך של חמישה שחקני הגנה כאשר סודיק אטנדה, שסופסל בשני המשחקים האחרונים, ישוב להרכב.

גם החלוץ קרפאלה סיסוקו, שלא זכה כמעט לדקות משחק בתקופתו של תורג'מן, שולב באופן פעיל יותר במשחקונים ולפחות לפי האימונים נראה שיזכה להזדמנות משמעותית.

דן ביטון, סודיק אטנדה | דני מרון

ומה בגזרת המועמדים לאימון הקבוצה? בכפר סבא לא ממהרים לקבל החלטה והוחלט להמתין לאופיר חיים, שהבהיר לראשי המועדון שהוא מכוון לאימון בנבחרות הצעירות ותשובה סופית בעניין הוא צפוי לקבל בימים הקרובים. בכפ"ס מוכנים לחכות לו לפחות עד תחילת השבוע ולמעשה מרבית הסיכויים הם שרביד גזל הוא זה שגם ינהל את המשחק בשבת ורק לאחריו המאמן שימונה, אם ימונה, יעביר את האימונים.

בנוגע לאלישע לוי, על פי המסתמן, פחתו הסיכויים משמעותית שאקס הנבחרת והקבוצה מהשרון יחזור לקדנציה נוספת. בין הצדדים אכן התקיימה פגישה לפני קצת פחות משבועיים, אך במהלכה צצו פערים כספיים כאשר ההערכות הן שכפ"ס לא תוכל לעמוד בתנאיו כאשר מאז אותה פגישה לא חלה התקדמות.

אופיר חיים
אופיר חיים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי