רחמים שוחח עם טפר: "ההליך היה פגום, אסור שיקרה"

שלא כהרגלו, מנכ"ל הפועל ב"ש העלה טענות על ההתנהלות במשחק נגד חדרה בשיחה עם מנכ"ל איגוד השופטים. מיגל ויטור ועמית ביטון ישובו לאימוני הקבוצה, בעוד שמרואן קבהא שסובל מקרע במפשעה ייעדר בתקופה הקרובה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, ערך הבוקר (חמישי) שיחה עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, זאת בעקבות המחלוקת עם שופט המשחק דניאל בר נתן, אמש במהלך ה-2:2 הדרמטי נגד הפועל חדרה.

בהפועל באר שבע טוענים כי השיחה התנהלה ברוח טובה והינה חריגה, משום שרחמים לא נוהג להתקשר לאיגוד. "ההליך היה פגום, לא תקין ואסור שיקרה", אמר רחמים לטפר.

מנכ"ל באר שבע לא התלונן על ההחלטה עצמה, אך אמר: "אם דניאל בר נתן היה בודק את האירוע כמו שצריך והייתה מתקבלת החלטה כזאת, מבלי שהשופט הרביעי מאחוריו ומבלי התייעצות ארוכה, הכל היה בסדר. זה היה מתסכל, אולי, אבל עדיין הכל יהיה בסדר".

בר נתן, אתמול במשחק בין חדרה לב"ש | שלומי גבאי

טפר השיב לרחמים כי "עצם הפסילה הייתה מוצדקת", אבל רחמים הדגיש שאין לו עניין לדבר על הפסילה, אלא על ההתנהלות. טפר הסכים, כך טוענים בבאר שבע, כי צריך לעשות בדיקה נוספת ויופקו לקחים במידת הצורך. במהלך השבוע ייצא דו"ח איגוד השופטים שיתייחס לאירוע הזה.

כזכור, אתמול טענו בהפועל באר שבע כי "מבלי להיכנס לדיון האם השער חוקי או לא, לא יתכן שהחלטה כל כך משמעותית וכל כך גבולית נפסקת תוך שלוש שניות של צפייה ומוכרעת על ידי השופט הרביעי מה השופט הרביעי עשה שם בכלל? ממתי הוא אמון על החלטות כאלה במקום שופט המשחק?".

בתוך כך, בקבוצה הודיעו שמיגל ויטור נמצא בשלבי ההחלמה מהקרע בשריר הארבע ראשי, והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא במסגרת הקבוצה. מי שייעדר בזמן הקרוב מאימוני הקבוצה הוא מרואן קבהא שסובל מקרע במפשעה וייעבור תהליך שיקום עם הצוות הרפואי של המועדון.

מיגל ויטור | ברני ארדוב

עוד שלושה שחקנים שיחזרו לסגל הקבוצה בתקופה הקרובה הם עמית ביטון שחזר להתאמן בצורה מלאה, גל לוי שהחלים מקרע ברצועה ואיתן רצון שהחלים מפציעה בשריר הירך האחורי ויחזור לאימונים מלאים בימים הקרובים. אור דדיה סובל מחתך עמוק מעל העין, והדבר מונע ממנו לקחת חלק באימונים בשלב זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי