זעם בבאר שבע: "מה השלב הבא, שופט ינהל משחק מהבית?"

השחקנים זעמו על בר נתן, במועדון סבורים: "ללא עזרה לשופט, היינו מנצחים". אבוקסיס זעם על משחק ההגנה ולוחץ על אלחמיד להגיע. מחמאות לחטואל: "בקו עליה, למה צריך חלוץ בינואר?". לויטה: "מאכזב ומתסכל"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

נתחיל מהסוף. אם יש נקודת אור ליוסי אבוקסיס מהמשחק אתמול, התיקו ה-2:2 הסופר-דרמטי נגד הפועל חדרה, למרות שהקבוצה שלו איבדה עוד שתי נקודות, היא הרוח הקבוצתית. הכמעט מהפך שעשתה הפועל באר שבע, מעודד מאוד לאחר שרק לאחרונה אבוקסיס הבין שהקבוצה שלו תחת משבר.

הסיפור הגדול בסיום היה כמובן השיפוט. יוסי אבוקסיס זעם על כך שהשופט דניאל בר נתן התייעץ במהלך בדיקת ה-VAR ופסל את השער שכבשה הקבוצה בדקה ה-97, שהיה אמור להיות שער הניצחון. במועדון היה מי שאמר ש"מה שנעשה זה פשוט לא נורמלי. אם לא ההתייעצות, אולי אנחנו מנצחים את המשחק. אין מה לפנות לאיגוד כי הם ילכו עם השופט. פשוט חבל שזאת ההתנהלות". במועדון כעסו גם על כך שהחלטה כה קריטית נפסקה בתום בדיקה בת שלוש שניות בלבד.

אחד השחקנים הוסיף: "לא מספיק שה-VAR הרס את האותנטיות של המשחק, עכשיו מוסיפים גם יועץ? מה השלב הבא, שופטים ינהלו משחק מהבית?". בסיום ניגשו כמה שחקנים לאזור חדר השופט והביעו מחאה על ההתנהלות.

יוסי אבוקסיס זועם על דניאל בר נתן | שלומי גבאי

בחדר ההלבשה עצמו, התגובות היו מעורבות, אבל על דבר אחד אין מחלוקת – אבוקסיס מאוכזב ממרכז ההגנה שלו ולוחץ על חאתם עבד אלחמיד להגיע. מחזיקת הגביע ספגה כבר 15 שערי ליגה, כאשר רק הפועל חיפה ובני סכנין מחזיקות במאזן גרוע מזה. "הוא יכול להיות ההבדל בין אירופה לעונה שנגמרת בלי כלום", אמרו בבאר שבע. "צריך לעבור על הגולים שספגנו ולנתח מה היה, אבל לכולם ברור שזה לא רק ההגנה אלא משחק ההגנה. אנחנו סופגים בקלות מדי מדי ובמקום להיות 'קילרים' איבדנו את המשחק. היינו צריכים לגמור את המשחק הרבה קודם ולהיצמד למקום הרביעי".

אגב, אבוקסיס בחר לעלות אתמול למשחק ללא בלם טבעי מחליף, למרות שעמית ביטון היה כשיר לגמרי. במקרה בו היה נפצע אחד הבלמים, היה מריאנו בריירו מוסט לעמדת הבלם ואיליי מדמון היה מחליף אותו בקישור האחורי. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי לביטון הוצע חוזה לשנתיים.

אנתוני וארן שוב הצליח להשתיק את הספקות לגביו. לאחר שלא היה חלק מהותי ברוטציה, בבאר שבע מספרים כי לחלוץ חזר הביטחון. מי שקיבל מחמאות אתמול הוא רותם חטואל, שהגיע על תקן שחקן נוסף לרוטציה והוכיח שהוא ראוי לחלוצה האדומה. "כשהוא חתם בבאר שבע, הסוכן שלו אמר: 'זה מאור מליקסון החדש'. יש לו עוד כברת דרך, אבל ברור שהוא בקו עליה", אמרו בבאר שבע, "עם היכולת של וארן וההתקדמות של חטואל ושבירו, למה צריך חלוץ? זה יכול לעצור את ההתקדמות שלהם". כפי שפרסמנו, אלמוג אוחיון זומן להתרשמות בקבוצה במהלך הימים הקרובים.

לואי טאהא, רותם חטואל | דני מרון

"משחק עם הרבה עליות וירידות", אמר אוהד לויטה, שהדף את שני הפנדלים, במשחק – מול מרשל אודה בניסיון הראשון ואחר כך בזינוק מרהיב מול שובל גוזלן. "היו לנו דקות פחות ויותר טובות. כמעט וניצחנו את המשחק. מאוד מאכזב ומתסכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי