לראשונה מזה חצי שנה: קפילוטו צפוי לפתוח בהרכב הפועל חיפה

הבלם, שכלל לא שיחק העונה זכר לפציעתו ביוני, אמור לעלות ב-11 של סילבס נגד הפועל כפר סבא (שבת, 15:00 בספורט1), גם נס זמיר ששב לאימונים מלאים נמצא בתמונת ההרכב. גאנם ייעדר, בן בסט בספק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת המשחק הביתי מחר מול הפועל כפר סבא (שבת, החל מ-14:45 בשידור ישיר בספורט1). במועדון מבינים כי ניצחון הוא בגדר חובה, במיוחד לאחר הניצחון של בית"ר ירושלים אתמול על קריית שמונה שקירב את חיים סילבס ושחקניו לעבר הקו האדום.

במהלך השבוע ערכו סילבס וגם הבעלים יואב כץ שיחות אישיות עם השחקנים, במטרה להשכיח את ההפסד הכואב למכבי תל אביב 4:3 במחזור הקודם. סילבס עצמו התייחס למשחק הקרוב כאשר אמר: "כל משחק הוא קשה והעונה בליגה כל תוצאה אפשרית. אנחנו רוצים להמשיך את דרך המשחק שלנו ולשפר את היעילות שלנו בהשגת התוצאות. כפר סבא הוכיחה שהיא יכולה לנצח יריבות טובות העונה ולבטח אחרי חילופי המאמנים מוטיבציה לא תחסר לקבוצה ומצפה לנו משחק קשה, אבל בבית שלנו נעשה הכל כדי לנצח".

מבחינה מקצועית סילבס יקבל מצד אחד בחזרה את הבלם ניסו קפילוטו, שיערוך בכורה בהרכב העונה ולמעשה יעלה למשחק ראשון שלו מאז חודש יוני בעונה שעברה וישתף פעולה עם מיקי סירושטיין, אך מצד שני חיפה תחסר את צמה חלוציה, ויליאם אגאדה וקייס גאנם. המשמעות היא שרז שטיין צפוי לפתוח כחלוץ חוד והוא ישתף פעולה עם נס זמיר, שחזר השבוע לאימונים מלאים ויהיה כשיר. עדן בן בסט בספק והחלטה לגביו תתקבל ביממה הקרובה.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל, גל אראל, רוסלן ברסקי, לירן סרדל, חנן ממן, נס זמיר (אלמוג בוזגלו), רז שטיין.

זמיר. הפציעה מאחוריו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי