אלחמיד לאוהדי הפועל באר שבע: רוצה לחזור

הבלם, שעל מועמדותו פורסם בספורט1, הביע נכונות לשוב. על פי ה"סאן", הקבוצה מבירת הנגב תפנה היום לסקוטים. בשורה מעודדת: קבהא סובל מקרע קטן בלבד. העירייה למועדון: תשחקו מול מכבי ת"א בטרנר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

האם להפועל באר שבע יהיה יתרון משמעותי במירוץ להחתמת חאתם עבד אלחמיד? על פי פרסום של הסאן הבריטי, ב"ש תפנה לסלטיק עוד היום. עוד דווח כי סלטיק חייבת למועדון הישראלי 1.6 מיליון יורו על העסקה שכבר בוצעה ולכן אלונה ברקת רשאית לנהל מגעים עם השחקן. יחד עם זאת, בבירת הנגב מכחישים את הדיווח וטוענים כי כל הכספים על אלחמיד שולמו במלואם.

כידוע, סלטיק מעוניינת להשאיל את השחקן עם אופציה לרכישתו ובבאר שבע לוחצים עליו להגיע, כשאופציית הרכישה משחקת תפקיד נמוך יותר בשלב זה. בדיווח לא פוסלים כמובן את מועמדותן של יתר הקבוצות – מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. בינתיים, אלחמיד העביר מסר כי היה מעדיף שלא לשחק אצל האחרונה והבהיר לאוהדי באר שבע כי הוא רוצה לחזור ולשחק במועדון.

כפי שפורסם כאן אתמול, מרואן קבהא סובל מקרע במפשעה. בבאר שבע הודיעו מאוחר יותר כי הוא עובר תהליך שיקום עם הצוות הרפואי של המועדון, אך יחד עם זאת הבוקר התקבלו בשורות מעודדות: הקרע של קבהא, מתברר, הוא קטן. אם מצבו של קבהא, שמדווח כי חש בטוב, לא יחמיר – הוא יחזור בשבוע הבא לאימונים. ואם מצבו יחמיר, בכל מקרה הוא לא צפוי להיעדר יותר משלושה שבועות. מיגל ויטור בשלבי החלמה מקרע בשריר הארבע ראשי ולא יהיה כשיר להפועל תל אביב ביום ראשון. לגבי אור דדיה, גם הוא לא יהיה כשיר למשחק מול האדומים. עמית ביטון כשיר וייתכן מאוד שיהיה בסגל למשחק.

בשורה חיובית התקלה מכיוון עיריית באר שבע, שהודיעה למועדון כי היא מייעדת לו את האצטדיון החל מה-15 בינואר. מדובר בתאריך משוער ולכן המשמעות היא שייתכן שמשחק הגביע מול מכבי תל אביב, ב-16 לינואר, ייערך כבר בטרנר. בכל מקרה, ההערכה היא שמשחק הליגה הבא, גם הוא מול מכבי תל אביב ב-23 בינואר, ייערך באצטדיון. "זאת ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל", אמרו הבוקר בבאר שבע. "שני משחקי בית ברצף מול מכבי תל אביב הם כנראה השבוע הקריטי ביותר שיהיה לנו העונה".

טרנר
טרנר | צילום: מאיר אבן חיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי