אכזבה בפ"ת: "אין נאיביים כמונו, קיבלנו גול מטומטם מהקרן"

UDIZ4388a |

המלאבסים כאבו את ההפסד 2:1 הדרמטי למכבי חיפה. סאקי נפגע מהביקורת של חבריו, לוזון הרגיע: "כולנו ביחד". אכזבה מהזרים. עבדה סובל מהתכווצות אך יהיה כשיר לב"ש (רביעי, 20:00 ספורט4), סבג בספק גדול

(גודל טקסט)

כמה מכבי פתח תקווה הייתה קרובה לקחת אמש (שבת) נקודה ממשחק מול מכבי חיפה. המלאבסים קיבלו פנדל בדקה ה-98, אך החמיצו אותו ולבסוף ירדו מכר הדשא באצטדיון המושבה לאחר הפסד 2:1. הקבוצה שיחק פחות טוב מהירוקים במהלך המחצית השנייה, אך קיבלו תקוות גדולות עמוק בתוך תוספת הזמן לצאת עם נקודה ולמנוע הפסד שני ברציפות – אך זה לא קרה.

צפו בתקציר: מכבי פ"ת הפסידה 2:1 למכבי חיפה בתום דרמה

"לא ממש הגיעה לנו נקודה ובמחצית השנייה לא נגענו בכדור", הודו שחקנים בפ"ת. "זה לא ברור למה. הצלחנו להוביל ואז קיבלנו גול מטומטם מהקרן הזאת. אין נאיביים כמונו. זה אחד הגולים הכי קלים של רוקאביצה בכל הקריירה שלו".

ליאל עבדה הוחלף במהלך המחצית השנייה לאחר התכווצות בשריר התאומים, אך הרגיע בסיום את הצוות הרפואי שלא מדובר בפציעה חמורה והוא יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון למשחק מול הפועל באר שבע (רביעי, 20:00, שידור ישיר בספורט4). לעומת זאת, נאור סבג, שכבש שער נאה והוחלף במחצית עקב פגיעה במפשעה, סובל ממתיחה, ייבדק ומוגדר כרגע בספק להתמודדות מול האקסית.

במועדון קיימת דאגה מתרומת הזרים, כאשר כפי שכבר פרסמנו, קיימת אכזבה מעבדיאל ארויו וג'וסי לופטה, ואף אחד לא יופתע אם יוחלפו בינואר. "חוץ ממרכוס דיניז וקצת אסמיר סוליץ', אנחנו לא מקבלים תרומה מהם", אמרו בקבוצה.

ליאל עבדה | אודי ציטיאט

גם בגזרת אלביס סאקי לא שקט. הקשר, שספג מספר הערות מחבריו לאורך המחצית הראשונה על טעויות שביצע, מחה בפניהם על כך במחצית. שחקנים העידו שסאקי נראה פגוע ואף פנה לגיא לוזון בחדר ההלבשה וטען כי הדבר לא צריך לקרות. "כולנו ביחד" ניסה המאמן להרגיע את הרוחות.

החלוץ תאי בריבו סיכם את ההפסד בסיום: "מאכזב מאוד. פתחנו את המשחק בצורה טובה, במחצית השנייה הלכנו אחורה. בכל זאת הייתה לנו הזדמנות בדקה ה-90 לסיים את המשחק בתיקו אבל החמצנו. אנחנו עם הפנים למשחק הבא".

רצף שני ההפסדים: "נכון ששני הפסדים זה לא קל, אבל אנחנו חייבים להתרכז במשחק הבא ולשכוח מהם כי יש לנו ביום רביעי משחק לא פשוט נגד הפועל ב"ש. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות ולבוא לקחת את שלוש הנקודות". 

ג'וש כהן, תאי בריבו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי