תסכול בהפועל ת"א: "כאילו יש כישוף". חלוץ יהודי נחת למבחנים

האדומים סופרים כבר 661 דקות ללא שער, הבצורת הכי ארוכה מאז 1949: "אף קבוצה לא מחמיצה כמונו". חדר ההלבשה היה שבור בתום ה-3:0 נגד ב"ש, אבו עביד התעמת עם מאמן הכושר. סמואל הולם ששיחק בשבדיה ינסה לעזור

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ספגה אתמול (ראשון) הפסד שלישי ברציפות בליגת העל, כשנכנעה 3:0 להפועל באר שבע בבלומפילד. חדר ההלבשה נראה מרוסק בסיום המשחק והמאמן ניר קלינגר ניסה להרים את השחקנים לקראת שני המחזורים שנותרו לסיום הסיבוב הראשון, בהם האדומים יקוו לשמור על פער סביר מיריבותיה לתחתית, לפני חלון ההעברות שייפתח ב-10 בינואר. היריבה הבאה תהיה בני סכנין ואז מגיע הדרבי נגד האלופה מכבי תל אביב.

"נדמה כאילו הטילו כישוף על הכדור והרשת", אמר גורם בסביבת המועדון. "אין הסבר למה זה לא נכנס. בחלון ההעברות יצטרכו להביא חמישה שחקני רכש לפחות כדי שהקבוצה לא תרד ללאומית". האדומים סופרים כבר 661 דקות שבהן לא כבשו שער, רצף שלא קרה מאז הקמת הליגה ב-1949. שחקן בקבוצה התעקש על כך ש"הפער בין הקבוצות הוא לא 0:3. יש לחץ שמשפיע, אף קבוצה בליגת העל לא מחמיצה כל כך הרבה כמו הפועל תל אביב".

כבר בתום המחצית הראשונה הורגשו העצבים במחנה האדום, כאשר נוצר עימות מילולי בין המגן איאד אבו עביד למאמן הכושר עמי גניש, זאת בעקבות הוראות שחילק האחרון מהספסל, שלא התקבלו יפה אצל השחקן.

קלינגר מתוסכל. בצורת היסטורית לאדומים | ברני ארדוב

על אף הקשיים הכלכליים והעובדה שרשת הביטחון לא מאפשרת לצאת להרפתקאות גדולות מדי, ראשי המועדון מחפשים פתרון על מנת לבצע שינויים בסגל. בשלב זה ישנם שבעה שחקנים שבהפועל תל אביב בודקים את האפשרות לצרפם, כשרק שלושה מתוכם יוכלו להגיע בסופו של דבר. שלומי אזולאי, לידור כהן, גילי ורמוט (כרגע נעצרו השיחות בשל כעס האוהדים), עומר לקאו ודן איינבינדר בין השמות, יחד עם שני זרים. קלינגר ייתן את המילה האחרונה בנוגע לחיזוק ההתקפה. בינתיים, החלוץ היהודי- שבדי סמואל הולם הגיע להתרשמות בקבוצה. הולם ששיחק בליגה השנייה בשבדייה וכבש שני שערים בעונה שעברה. הוא נכנס לבידוד של שבוע ולאחר מכן יבחן במתחם חודורוב.

והצרות לא מסתכמות בחלק הקדמי בלבד. בהפועל תל אביב מאוכזבים מסיאנדה קולו ואבו עביד, שהתיאום ביניהם לא עובד, כאשר רז שלמה כבר הודח מההרכב הראשון במשחקים האחרונים ולגבי דורון ליידנר, המגן השמאלי סיפק אתמול תצוגה לא טובה באגף שלו, אם כי ראוי לציין שהוא לא חש בטוב באימון המסכם. בקבוצה מאמינים כי עד יום רביעי, אדי גוטליב ודני גרופר יתאוששו מהפציעות ויוכלו לשחק בשני המשחקים הקרובים, נגד בני סכנין ומכבי תל אביב.

"זה מתסכל ברמה אחרת ולצערי שוב חזר אותו הניגון", אמר קלינגר בסיום המשחק. "לא נוותר, נמשיך להילחם". אושר דוידה הוסיף: "תוצאה קשה לכולנו. המשחק ביום רביעי נגד בני סכנין הוא מלחמת עולם, נתאבד כדי להביא את הנקודות משם הביתה".

אושר דוידה. הפועל ת"א בצניחה חופשית | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי