ב"ש קיבלה מסר: רוטנשטיינר ימשיך בנבחרת, שבו עם אבוקסיס

בסביבתו של המאמן מסרבים לדבר על הנבחרת, אך הוא לא פוסל לחתום לשנתיים. סלטיק מוכנה לשחרר את אלחמיד ללא אופציה, אך במועדון לוקחים את הזמן. מחמאות למאמן ולז'וסואה. רוטציה תיערך ברביעי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע שינתה את עורה לאחרונה ופשוט חזרה לעניינים. מעבר לכך: היא חזרה להיות קבוצה מאוד מעניינת. הניצחון על בית"ר ירושלים בטדי הוציא אותה לדרך חדשה – ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים, כולל סיום שלב הבתים בליגה האירופית עם שלוש נקודות נגד ניס. אתמול (ראשון), במהלך שעות הצהריים, הופצה במועדון שמועה לפיה הקבוצה תערוך היום מסיבת עיתונאים בה היא עומדת לפרסם הודעה דרמטית. במועדון הכחישו, אבל עצם העניין שהדבר יצר מזכיר למועדון את התקופות בהן העניין סביב הקבוצה, שהייתה בדרך לאליפות, גבר.

"אי אפשר לומר שהייתה קבוצה אחת במגרש אתמול, כי הפועל ת"א הגיעה למצבים", אמרו שחקנים בקבוצה בהתייחסות לניצחון 0:3, "אבל בשורה התחתונה, נגד הפועל חדרה היינו צריכים לנצח וזוכרים את התיקו, אז זה בסדר, בטח בתוך סדרת משחקים כזאת".

במועדון מרגישים שאחרי תקופה רעה, ז'וסואה שוב חוזר לעצמו. אתמול הוא קטף מחמאות על השער האדיר שהבקיע וגם על הניידות במגרש, אבל במועדון ייחסו את זה לאבוקסיס. "בשנייה אחת הוא יכל להרים ידיים", אמרו. "אחרי התקרית עם עמית ביטון, הכל היה נראה שחור. אבל הוא הסביר שהוא יתנצל והתקופה הזאת תחלוף. קיבלנו שחקן יקר. כמובן שהוא יצטרך להוכיח את הדברים האלה לאורך זמן". עמית ביטון שותף אתמול כמחליף ואמור לקבל יותר דקות בהמשך.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | ברני ארדוב

לאבוקסיס יש משחק נוסף מחרתיים, נגד מכבי פתח תקוה. המאמן מתכוון לערוך רוטציה. תומר יוספי שסובל מפגיעה בקרסול יחזור לסגל, אור דדיה צפוי לחזור להרכב והחלטה לגבי מיגל ויטור תתקבל לאחר האימון שייערך היום. כך או כך, ויטור לא יפתח בהרכב וייתכן שטאהא יפתח לצד ביטון.

בשבוע הבא תחל באר שבע במגעים לגבי שחקנים בינואר. ראשית, במועדון החליטו להיפגש עם אנתוני וארן וסינטיהו סלליך לגבי הארכת החוזים שלהם. תחילה היה נראה שלסלליך יש סיכויים טובים יותר לקבל חוזה חדש, אבל המשחקים האחרונים החזירו את וארן לא רק לתמונת הרוטציה, אלא למחשבה שכדאי לתת לו חוזה חדש. אבוקסיס עדיין לא החליט באיזו עמדה להתחזק מלבד בלם ושחקן התקפה מגוון, אבל עושה רושם שלא יערוך מהפכה בקבוצה.

בשלב זה, סלטיק רוצה להחזיר את ההשקעה עבור חאתם עבד אלחמיד ובמועדון ממתינים שתשחרר אותו בהשאלה עם אופציה לרכישה. "אף מועדון בארץ לא ישלם 1.8 מיליון יורו", אמרו הלילה. "השאלה היא מי ייתן את התנאים הטובים ביותר ולאן חאתם רוצה לחזור. אנחנו יודעים שאם זה תלוי בו, כאן הוא מרגיש כמו בבית".

סינטיהו סלליך, אנתוני וארן | דני מרון

אבוקסיס עצמו ייפגש עם הפועל באר שבע מיד לאחר ההכרזה על מאמן הנבחרת. בהפועל באר שבע קיבלו מסר שרוטנשטיינר אכן מועמד לאייש את עמדת המאמן, מה שעשוי לפתוח את השיחות כבר בשבוע הבא. כפי שפורסם כאן לראשונה, במקרה כזה המאמן יחתום על חוזה חדש, אחרי שכבר קיבל מסר דומה עוד לפני ההעפלה לשלב הבתים. "יוסי נמנע מלדבר על הנבחרת בשלב הזה, ובצדק. הוא זוכר היטב מה קרה בפעם הקודמת", אמרו בסביבתו של המאמן.

דוד קלטינס, שמצא את מקומו בעמדת המגן, תפקיד אותו מילא גם בנבחרת בעבר, אמר: "כאב לנו מה שקרה השבוע נגד חדרה בתחילת ורצינו להחזיר את הנקודות. אנחנו מתכוננים למשחק חשוב מול פתח תקוה. זאת קבוצה טובה שרצה למעלה בטבלה. ראינו את המשחק נגד חיפה והיא עושה קשיים להרבה קבוצות. הכל תלוי בנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי