אברמוב רוצה את קלינגר, הסיכויים שיגיע קלושים

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

בעלי בני יהודה היה רוצה לראות את מאמן הפועל ת"א על הקווים, אך מכיוון שאינו מתכוון להתפטר מהאדומים לא נראה כי הדבר ייצא אל הפועל ומסתמן כי בונדר יהיה זה שיתמנה לתפקיד. אדרי ימשיך בתפקיד מקצועי

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

סוגיית המאמן עדיין מרחפת מעל בני יהודה מאז פיטוריו של ניר ברקוביץ' לפני כחודש. בימים הקרובים הנושא יסתיים לכאן או לכאן, שכן בקרוב מספר ימים הקבוצה תצטרך איש צוות המחזיק בתעודת פרו אשר יירשם בטופס המשחק כמאמן הקבוצה. בעלי הקבוצה, ברק אברמוב, היה רוצה לראות את ניר קלינגר מגיע והוא האיש המועדף עליו, אך הסיכויים שמאמן הפועל תל אביב יגיע לשכונת התקווה קלוש מכיוון שאינו מתכוון להתפטר מהאדומים, אשר לא כבשו כבר שבעה משחקים אחרי ההפסד 3:0 להפועל באר שבע אתמול (ראשון).

בנוסף, אם הפועל ת"א תרצה להתיר את חוזהו של קלינגר היא עלולה להסתבך כלכלית, ובינתיים בבני יהודה מחכים להתפתחויות בנושא בימים הקרובים ולראות האם הדבר עשוי להפוך לאפשרי. הסיכויים קלושים, ועל כן מסתמן שדני בונדר, אשר משמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, הוא יהיה זה אשר ישמש כמאמן. המנכ"ל כפיר אדרי, שמשמש כמאמן זמני בצוותא עם יעקב אסייג מאמן השוערים מאז עזיבת ברקוביץ', ימשיך בתפקיד מקצועי עד לסיום העונה במקרה כזה שלא ימונה מאמן בכיר אלא בונדר, שכן ניסיונו היחיד של מגן העבר היה כמאמן זמני בהפועל רעננה לאחר פיטוריו של גיא לוי מהפועל רעננה בעונת 2017/18.

בנוסף, ישנם גורמים אשר מנסים להריץ לתפקיד המאמן את מרקו בלבול ובמועדון אף גיששו בגזרתו, אך הסיכויים שהאיש שהדריך בעונה הקודמת את מכבי חיפה יגיע לבני יהודה נמוכים מאוד, וגם הוא עצמו מכוון לאמן מועדון גדול יותר בתפקיד הבא שלו.

דני בונדר
דני בונדר בימיו בהפועל רעננה | צילום: הפועל רעננה – האתר הרשמי

בתוך כך, בבני יהודה מתכוננים לקרב מול מכבי חיפה מחר ב-20:05 במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל ולא צפויים להיערך שינויים בהרכב. כפיר אדרי דיבר לקראת ההתמודדות וסיפר: "לא צריך להיות גאון כדורגל בשביל לדעת שמחכה לנו משחק קשה. אבל אין דבר כזה בלתי אפשרי. זה נכון שלא ניצחנו במשחק האחרון, אבל ראיתי דברים שאהבתי, כמו אגרסיביות, מחויבות ומהלכי כדורגל יפים, בטח במחצית הראשונה. כמובן שראינו גם דברים שלא אהבנו ואותם נצטרך לשפר".

הפציעות: "כשבונים קבוצת כדורגל, לוקחים בחשבון גם פציעות. ברור שמדובר בלא מעט שחקנים חשובים, אבל כל שחקן בסגל שלנו יודע שמספר דקות המשחק שלו תלויות אך ורק בו. שחקן שיהיה מחויב באימונים, מחויב במשחקים, ויותר חשוב מהכל חיובי בחדר ההלבשה – ישחק יותר. יש לנו עדיין מספר שחקנים חסרים, אבל אלה הרגעים של כל שחקן בסגל להוכיח שהמקום שלו בבני יהודה מוצדק". 

השיפור ביכולת במחזור הקודם מול מכבי נתניה ביחס למשחק שקדם לו מול הפועל חדרה: "כמו שאמרתי לפני המשחק מול נתניה, כמות הטעויות הקריטיות שעשינו במחצית הראשונה מול חדרה, זה משהו בלתי נתפס ובלתי מתקבל על הדעת. השחקנים הבינו את זה. כדורגל צריך לשחק עם תשוקה, מחויבות וביטחון. בלי אלו אי אפשר לשחק טוב ולנצח. לשמחתנו, במשחק בשבת ראינו כמה ניצוצות מהפוטנציאל שיש בקבוצה שלנו. עכשיו זה התפקיד של השחקנים להמשיך את גרף ההתקדמות הזה. אנחנו, כצוות מקצועי, ניתן להם את כל הכלים בשביל להמשיך ולהשתפר".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, תאמבי סגס, דן מורי, עמית כהן, מישאל ראנז'ל, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, שי מזור, מתיאה ליואיץ', מוחמד גדיר.

כפיר אדרי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי