אקולטסה סובל מתסמינים, שחקני באר שבע יעברו בדיקות קורונה

בבירת הנגב חוששים כי ההולנדי נדבק, השחקנים התבשרו על כך רק באימון עצמו: "נקווה שיעבור בשלום". במועדון הגיבו למינוי רוטנשטיינר לנבחרת: "אבוקסיס ידע שזה גמור לפני שקראו לו לוועדה". אוחיון יגיע להתרשמות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תערוך היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי פתח תקוה (החל מ-20:00, ישיר בספורט4), כשהמאמן יוסי אבוקסיס מתכוון לערוך רוטציה מסוימת ב-11 שלו. אבוקסיס בנה על עמית ביטון כבלם לצד לואי טאהא, אולם הבלם בספק למשחק וייתכן שמריאנו בריירו שוב יפתח בהרכב, זאת בשל היעדרותו של מרואן קבהא והעובדה שמיגל ויטור רק חזר מפציעה. תוך כדי ההכנות נוצרה דאגה במועדון, לאור חשד כי אלטון אקולטסה חיובי לנגיף הקורונה. מטעם המועדון נמסר כי השחקן דיווח על תסמינים ובעקבות כך ייערכו בדיוק לכל הקבוצה.

שחקני הקבוצה התבשרו על סיפור אקולטסה רק באימון עצמו. כעת, במועדון ביקשו מהשחקנים להישאר במתחם ולא לצאת החוצה, כשייתכן שאנשי המעבדה יגיעו לבית האדום לערוך את הבדיקות. בנוסף, השחקנים התבקשו לשמור על כללי ריחוק ומסיכות ולהימנע מלהסתובב בקבוצות. גורם במועדון אמר: "ברגע שהבנו שאלטון מפתח תסמינים, לא הייתה ברירה. היינו חייבים להזהיר את השחקנים. אי אפשר לקחת סיכון במקרה כזה. נקווה שהכל יעבור בשלום".

אתמול נקבע כי וילי רוטנשטיינר יאמן את נבחרת ישראל, מה שמסביר עוד יותר את ההחלטה שקיבל אבוקסיס לפני מספר שבועות – לא לדבר על מועמדותו לנבחרת. "יוסי ידע שהמשחק הזה גמור עוד לפני שקראו לו לוועדה. מינו את רוטנשטיינר עוד לפני שזימנו ושמעו מאמנים אחרים. ברגע שהוא הבין שיכול להיות תסריט כזה, הוא העדיף לשבת בצד ולא לדבר. כבר שבועות שמדברים על זה שווילי ימשיך בתפקיד", אמר גורם במועדון, שם קיבלו מסר עוד שלשום כי מינויו של האוסטרי אמור להיות מאושר.

בבאר שבע הבהירו אתמול כי הפגישה הראשונה עם אבוקסיס תיערך במהלך ינואר, כלומר – לאחר המשחק מול בני יהודה ביום ראשון שינעל את הסיבוב הראשון. המאמן, כפי שפורסם כאן, יקבל הצעה להאריך את חוזהו בשנתיים, עם שדרוג מסוים לעומת השכר המקוצץ שקיבל בתקופת הקורונה. ההישגים של אבוקסיס – הגעה לאירופה והעפלה לשלב הבתים, לא נעלמו מעיניו של אסי רחמים למרות הירידה ביכולת בתקופה שבין תחילת שלב הבתים (לאחר המשחק מול סלביה פראג) ולקראת סיומו.

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

גם בנושא הרכש, רק בשבוע הבא תתקיים פגישת עבודה בין רחמים לאבוקסיס. השניים רוצים מאוד את חאתם עבד אלחמיד בקבוצה, אבל ממתינים שסלטיק תגמיש את דרישותיה משום שהמועדון לא ירכוש אותו במחיר שהיא דורשת, בטח כשאלונה ברקת לא מעמידה תקציבים כבעבר. אור דדיה עשוי לפתוח מחר במקום דוד קלטינס. ג'ונתן אגודלו ותומר יוספי אמורים לקבל דקות.

הקשר אלמוג אוחיון צפוי להגיע להתרשמות בימים הקרובים. ההתרשמות הייתה אמורה להיערך השבוע, אך לאחר שנחת מארמניה נכנס לבידוד, מה שעשוי לעכב במספר ימים את הגעתו לאימון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי