פלאניץ': "אני מודה לרוקאביצה, הוא נגע לי בראש לפני המשחק"

בלם מכבי חיפה, שכבש שער בכורה ב-0:3 על בני יהודה: "הוא העביר לי את הקסם שלו". בכר: "אצילי? נחכה לינואר ונראה". אדרי: "מודאג מצבירת הנקודות". מורי: "לוקח את ההפסד עליי, יום מנחוס"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה המשיכה להרשים גם היום (שלישי), כאשר חיברה ניצחון שישי ברציפות והביסה 0:3 את בני יהודה. הירוקים פתחו זמנית פער של תשע נקודות מהמקום השני ולא פחות מ-11 נקודות ממכבי תל אביב (באופן זמני). מנגד, בני יהודה, שעדיין ללא מאמן, סופרת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והפסד חמישי בשבעת משחקיה האחרונים.

צפו בבכר, פלאניץ', אדרי ומורי מדברים אחרי המשחק

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, דיבר בסיום המשחק ולא הכחיש את אופציית צירופו של עומר אצילי, שעל פי הדיווחים בקפריסין נמצא בדרכו לירוקים: "נחכה לינואר ונראה מה יהיה. כרגע אנחנו נמצאים בעומס של משחקים ויש לנו הרבה מאוד עבודה".

"אין משחקים קלים. אם כולם חשבו ונעשה את העבודה בצורה הכי קלה שיש – זה לא תמיד ככה", המשיך בכר. בדרך כלל אנחנו גם אוהבים להקשות על עצמנו. לא הגענו להרבה מצבים ובני יהודה באמת הקשתה עלינו. השחקנים שנכנסו להרכב עשו את העבודה, ומאוד אהבתי גם את הגישה של השחקנים הצעירים שנכנסו כמחליפים. חשוב שלא ספגנו גם משחק נוסף, וג'וש כהן שוב עצר פנדל".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

היעדרותם של ניקיטה רוקאביצה ונטע לביא: "הם שחקנים משמעותיים, אבלי יש לנו פה קבוצה. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להמשיך באותה מסגרת ששיחקנו בה. שלושה בחוץ? אז שלושה אחרים נכנסים – זה לא אמור לשנות יותר מדי. היה קשה, אבל מי שנכנס עשה את העבודה בצורה טובה מאוד".

היכולת של בוגדן פלאניץ', שכבש שער בכורה: "כששחקן זר מגיעה ממדינה אחרת – לוקח לו זמן להתאקלם. לקח לו זמן והוא יודע את זה. יש לו ביקורת עצמית גבוהה. הוא קם עם כאבי גב היום ורצה לשחק. הוא נתן את המקסימום שלו, לקח זריקה ועלה לדשא. הוא שחקן מצוין והוא ייכנס לכושר. הוא כבר נכנס לכושר והוא ימשיך לעזור לנו".

הפעם האחרונה בה מכבי חיפה חיברה שישה ניצחונות: "זה היה לפני עשור ולקחנו אליפות. אני חושב שעוד הייתי אוהד של הקבוצה אז, אבל יש עוד הרבה משחקים והלו"ז מאוד צפוף. אנחנו תמיד חוגגים 24 שעות ואז מתכוננים. מצד אחד זה כיף כי כל הזמן יש עניין ומשחקים, אבל מצד שני היינו היום עם סגל מאוד חסר. זה נותן לי סיפוק מאוד גדול שמי שנכנס עשה את העבודה היום. רק שלא יעצרו את הליגה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

פלאניץ' עצמו דיבר ואמר: "זה היה משחק טוב ושמרנו על שער נקי. אנחנו צריכים להודות על זה לג'וש, ששוב עצר פנדל. אני שמח שכבשנו שלשוה שערים למרות שהיו חסרים כמה שחקנים ומה שהכי חשוב זה שלוש הנקודות. אני רוצה להקדיש את הגול לבת שלי ולאשתי. אני רוצה להודות גם לניקיטה רוקאביצה, כי ביקשתי ממנו לגעת לי בראש לפני המשחק כדי לתת לי קצת מהקסם ומהזל שלו".

הביקורת שהייתה עליו: "אנשים מדברים, ככה זה בכדורגלץ. פעם אחת אומרים שאתה גרוע ובפעם את אומרים שאתה הכי טוב בעולם. צריך לשמור על יציבות. אני לא חושב שהדיבורים רלוונטי עכשיו כי משבוע לשבוע יש משחק חדש ואנחנו צריכים לשחק באותה רמה. בוא נראה מה יהיה בסוף. צריך לשפוט בסוף העונה. אליפות? אנחנו הולכים צעד אחר צעד. כמו שאנחנו לא נפלנו כשהפסדנו פעמיים ברציפות אז אנחנו לא יוצאים מגדרנו אחרי שישה ניצחונות רצופים".

כפיר אדרי, מאמנה הזמני של בני יהודה: "בתקופה האחרונה אנחנו מחלקים המון מתנות. באנו לשחק מול קבוצה עם איכות למעלה ואסור לטעות. בחצי הראשון, חוץ משתי בעיטות שלהם מחוץ לרחבה, הם לא הגיעו למצבים. בסוף טעינו וירדנו למחצית בפיגור, ואז המשחק נהיה אחר. טעינו ואז עוד החמצנו פנדל. התכוננו טוב והמשחק הלך לפי התכנית, אך לצערי שוב נתנו מתנה. אנחנו מאוכזבים".

כפיר אדרי | אודי ציטיאט

האם סאגת המאמנים משפיעה על השחקנים: "אני לא חושב שזה משפיע. שחקן מקצוען – לא אמור לעניין אותו מי מאמן. הוא צריך לשחק קודם כל בשביל עצמו. ברגע שלקחתי על עצמי את משרת המאמן יש את יוסי כהן שמחליף אותי בתפקיד המנכ"ל ועושה את העבודה שלי".

האם הוא מודאג מהיכולת של הקבוצה: "כן, אני מודאג. צבירת הנקודות שלנו לא משביעת רצון. היינו אמורים להיות עם יותר נקודות, במיוחד כשעכשיו יש לנו סדרה קשה של שמשחקים. אנחנו מאמינים בסגל ונתחזק בינואר בשלושה-ארבעה שחקנים".

דן מורי, קפטן בני יהודה, התנצל על המשחק החלש שלו: "אני קודם כל רוצה להתנצל. גרמתי היום לפנדל ועשיתי טעות של גול. גם במצב הנייח, אני חושב שאני צריך לארגן את ההגנה. אני לוקח את הפסד כל כולו עליי. יש ימים כאלה. כלום לא הלך לי. כל כדור עף לי החוצה. יום מנחוס כזה. ניסיתי ורציתי אבל זה לא קרה. אני לא חושב שההופעה שלנו הייתה שווה הפסד 3:0. החמצנו פנדל והחמצנו מול שוער. הגענו למצבים שלנו ועשיתי טעות של חוסר ריכוז. שוב, אני לוקח את מלוא האחריות. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים ובפני כל מי שבני יהודה חשובה לו. ביום ראשון נצא מזה – אני מבטיח".

עניין המאמן: "זה לא משפיע בכלל, שום דבר לא משפיע עלינו. אנחנו שחקנים מקצוענים, מקבלים את כל התנאים מא' ועד ת'. יש לנו הכל מהכל. אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולתת תוצאות יותר טובות. נטו השחקנים אשמים".

דן מורי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי