איינבינדר: "בטוח שלאוחנה השחקן היה קשה עם מהלך כזה"

אחרי הראיון הסוער, הקשר יגיע בשבוע הבא תביעה נגד המועדון. הטיעון המוביל: הצוות המקצועי רצה אותו, חוגג התנגד. בינתיים, הפועל תל אביב ואשדוד מגששות. בינתיים, יו"ר בית"ר ירושלים התחסן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הראיון של דן איינבינדר עורר אתמול (שלישי) תגובות מצד בית"ר ירושלים, שם העדיפו לא להתייחס לציטוט לדברים שהטיח במשה חוגג ובהתנהלות של המועדון, אך מאחורי הקלעים לא אהבו את הדברים. גורם בבית"ר אמר הלילה כי "איינבינדר יודע שכל השיקולים כאן היו מקצועיים ולא רק כלכליים".

השחקן עצמו לא מתכוון לוותר ויגיש בשבוע הבא תביעה באמצעות עו"ד, רועי רוזן. התביעה כבר לא תעסוק בניסיון לאכיפת הסכם. השחקן עצמו קיבל פניות מהפועל תל אביב ואשדוד ורוצה לעזוב בינואר את הקבוצה, אם יקבל הצעה מספיק טובה. גם אופציה נוספת בחו"ל נבדקת. אחד הטיעונים התביעה יהיה הדברים שטען כאן השחקן אתמול, ומקורביו טענו זאת בראיון שפרסמנו בחודש שעבר, לפיהם יוסי בניון, רוני לוי, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הבהירו לו באופן חד משמעי שהם רוצים אותו במועדון.

איינבינדר עצמו התייחס הלילה גם לעובדה שאלי אוחנה, שנפגש עם אביו, הצהיר כי השחקן לא ייפגע – דבר נוסף שעשוי לעלות בתביעה נגד המועדון. "אני בטוח שאלי אוחנה, בגלל שהוא מעבר לאישיות שלו, שהיא גדולה וחשובה בכדורגל ובבית"ר, היה שחקן כדורגל והיה לו קשה עם מהלך כזה כשחקן", הסביר הקשר.

דן איינבינדר | אריאל שלום

"גם יוסי בניון היה שחקן והבין את זה. אוחנה נפגש עם אבא שלי ואמר לו: 'על דן יש לי רק דברים טובים לומר'. אני אומר שכל מהלך צריך להיות בהסכמה הדדית. אוחנה הבטיח ש'לעולם לא נפגע בדן'. מה שקרה בפועל הוא ההפך הגמור. נפגעתי בהשתכרות העתידית שלי. נשארתי חודשיים ללא מסגרת. זה לא היה צריך לקרות".

מבית"ר ירושלים נמסר כי: "מפאת כבודו אנחנו לא מתכוונים להיגרר להאשמות של דן איינבינדר ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

אלי אוחנה
אלי אוחנה | לירון מולדובן

בנושא אחר לחלוטין, אמש (שלישי) הגיע אוחנה להתחסן במרפאת מאוחדת בטורים ירושלים. אוחנה, אשר נמנה על קבוצת הסיכון, התחסן והודה לצוות הרפואי. את יו"ר בית"ר ליוו בחיסון מנהל מחוז ירושלים של מאוחדת עופר משולם, סגנו עופר שם טוב, מנהל השיווק המחוזי יהודה לוי ומנהל מרפאת הטורים בנג'י גולברט.

אוחנה אמר לאחר מכן: "אני רוצה לקרוא לכל האזרחים שלנו שלא יחששו מהחיסון, אני כספורטאי הרבה מאוד שנים, משתדל לשמור על הבריאות והכללים ולהקשיב לרופאים, בוודאי במחלה כל כך נוראית שאפשר לנצח אותה על ידי חיסון. אני חושב שזה הדבר הנכון לעשות. ברגע שקופות החולים פתחו את החיסון לאזרחים, רצתי לעשות חיסון. תודה רבה לקופת חולים מאוחדת שתמיד נענים ומטפלים בחולים שלהם בצורה נהדרת. אין לי שום פרוטקציה, אני בן 57, יש לי מחלת רקע שהיא סכרת לצערי, ואם הייתי צריך לחכות, הייתי מחכה. אני עומד בקריטריונים ובגלל זה אני עושה את החיסון. תודה רבה לכולם – ותבואו להתחסן".

אלי אוחנה
אלי אוחנה | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי